Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finskjorte til gutt størrelse 152, hvor finner man det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-12, 10:49   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Finskjorte til gutt størrelse 152, hvor finner man det?

V skal i bryllup på lørdag,egentlig var ikke ungene bedd,de skulle bare være med i kirken og da hadde jeg tenkt han kunne bruke en fin t-shorte.Men nå spurte bruden om ikke vi kunne ta med ungene våre til middagen og for at deres unger som er like gamle som vår skal være der til etter middag.

Og alle finskjortene til turbo uten om en svart med striper er for liten.
Han har dressbuke og jakke som passer.

Mamma og svigermor mente jeg kunne se etter en kort armet. Men jeg vet ikke? er meldt 17-18 grader og litt regn,men jeg stoler ikke på værvaslet.

Skal jeg kjøpe lang arm eller kort? og hvor finner man dette nå?
HM hadde ikke,Ikke små i voksen størrelse heller.

Gammel 08-07-12, 10:52   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finskjorte til gutt størrelse 152 hvor finner man det?

Har kjøpt både på KapAhl og Lindex.

Gammel 08-07-12, 10:54   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bor du da? Her i byen er det en butikk som alltid har, og den heter XY så den er ikke en kjede. De har litt dyrere barneklær og pentøy til unger. Ellers er Zara et godt tips, de har ofte mye fine skjorter. Og beneton. Når det gjelder kjedebutikkene har jeg oftest funnet skjorter på kappahl, det var der jeg fant hvit skjorte sist jeg var på febrilsk jakt før jeg fant ut at de alltid har på XY.

Jeg hadde kjøpt en langermet skjorte tror jeg, synes det passer best til dress.

Gammel 08-07-12, 10:57   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://kappahl.no/article/skjorte_619148

Gammel 08-07-12, 10:59   #5
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Cubus pleier ofte å ha pentøy til gutter.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 11:14   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor bor du da? Her i byen er det en butikk som alltid har, og den heter XY så den er ikke en kjede. De har litt dyrere barneklær og pentøy til unger. Ellers er Zara et godt tips, de har ofte mye fine skjorter. Og beneton. Når det gjelder kjedebutikkene har jeg oftest funnet skjorter på kappahl, det var der jeg fant hvit skjorte sist jeg var på febrilsk jakt før jeg fant ut at de alltid har på XY.

Jeg hadde kjøpt en langermet skjorte tror jeg, synes det passer best til dress.

Bor midt i nordland, vi har Barebarn,men vet ikke om hun har opp til turbo sin størrelse lengre
Lindex,cubus,KapAhl,Hm, så har vi sånne manne butikker som jack og solid?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Cubus pleier ofte å ha pentøy til gutter.

Her hadde de ikke noe som passet turbo,var der på lørdag.Bare til under 6 år som var finklær, opp var bare sånne røffe tshorts og sånt:/

Men et annet størsmål.Kan han droppe dressjakken og bare ha skjorte og dressbukse? Tenker spesielt om det blri varmt.

Har ikke vært i bryllup med begge ungene,turbo var i vårt bryllup da var han 3 år, hadde på seg jeans shorts som gikk til knee og finskjorte med korte armer. Var varmet,nesten 30 varmegrader.
Så kleskode unger i bryllup har jeg null ide på .

står foresten ikke noe kleskode på innbydelsen

Gammel 08-07-12, 11:17   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

9-åringer er fine nok i skjorte og bukse, men har de først dress bør de følge kodene som voksne, dvs de har jakka på til brudgommen tar den av. Tenker jeg. Med mindre det er så varmt at det er barnemishandling, men da hadde jeg kanskje kjørt bukse og kortermet jakke i utgangspunktet.

Gammel 08-07-12, 11:21   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

9-åringer er fine nok i skjorte og bukse, men har de først dress bør de følge kodene som voksne, dvs de har jakka på til brudgommen tar den av. Tenker jeg. Med mindre det er så varmt at det er barnemishandling, men da hadde jeg kanskje kjørt bukse og kortermet jakke i utgangspunktet.

jeg er så drålig på sånn her kles"koder" og sånt til mann og barn .

Siden di ikke var invitert og ble det i går Så tror jeg ikke jeg begynner å kjøpe nytt antrekk. Dressbuksen og jakken har vi kjøpt her inne så det har vi. Han har og en mørkeblå tynnere finbukse en dressbuksen.
lys beige linbukse
Bukser har han masse av, men ikke en fin skjorte eller skjorte uten om svart langarmet og t-shorter.
Alt var plutselig for lite. Han hadde en lys stripet skjorte på 17 mai som var akurat passe i armenen,nå er den for kort

Gammel 08-07-12, 12:12   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finskjorte til gutt størrelse 152, hvor finner man det?

Dette skulle jeg vist for et uke siden, leverte flere finskjorter i rett størrelse til en bruktbutikk. Håper det ordner seg!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 12:15   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Dette skulle jeg vist for et uke siden, leverte flere finskjorter i rett størrelse til en bruktbutikk. Håper det ordner seg!

Takk.var bare hvor jeg skulle begynne å lete . Jeg liker best å shoppe på nett Spes ikke at jeg må ha ungene med meg på shopping i tillegg. "ååh så kjedelig e vi ikke færdi snart" "ååh eg e så leeei kan vi ikke bare kjøp den der t-shorta" tralla dette blir gøy

Gammel 08-07-12, 12:27   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner til problemet

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 12:53   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skal jeg se om jeg har noe? Er du interessert i å kjøpe brukt?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 13:18   #13
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Selvfølgelig må barn kunne gå uten dressjakke! Og hvis du finner kortermet skjorte kan han bruke det også. Lykke til med kjøpet.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 13:24   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener Bare Barn har opp til 164.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 14:10   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Skal jeg se om jeg har noe? Er du interessert i å kjøpe brukt?

1/2parten av all klær turbo har nå er kjøpt her inne

Så har du noe så kjøper vi gjerne

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg mener Bare Barn har opp til 164.

Ooh da må jeg dit

Vet du hvor lenge hun har åpent om dagene?

Gammel 08-07-12, 16:41   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

1/2parten av all klær turbo har nå er kjøpt her inne

Så har du noe så kjøper vi gjerne

Ooh da må jeg dit

Vet du hvor lenge hun har åpent om dagene?

Tror det er åpent til 18

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 17:21   #17
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Beklager Honda, jeg hadde ikke noe å selge nå.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 17:47   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Beklager Honda, jeg hadde ikke noe å selge nå.

Ok . Takk for at du sjekket

Gammel 11-07-12, 16:48   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Var lite finskjorter til gutter her over størrelse 116 . Fant en på lindex med kort arm som var "hvit" og rød ruter.
Håper det blir ok. Fant ikke en gang hvit skjorte med lange armer

Sist redigert av Honda : 11-07-12 kl 17:23.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.