|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Jeg planlegger feriemenyer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Jepp.
![]() |
#3 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Jeg bruker halv om halvt med soja og rismelk, litt no egg og litt bakepulver, mel i passe mengder litt sukker og litt salt.
![]() |
#6 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Jeg bruker bakepulver framfor no egg, etter råd fra kokken på Voksentoppen (Rikshospitalet). Jeg synes det er lettere å få pannekakene til å henge sammen da. Og så liker jeg Melange uten melk og salt bedre enn Blå soft, til matlaging.
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.
Jeg har ikke prøvd den melangen uten melk, men jeg synes ikke Blå soft er så veldig god i matlaging, så jeg skal absolutt prøve Melange. Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stressa før
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Må innrømme at pannekakerøre lages etter dæsj-metoden her. Til en røre med 1 liter soyamelk og litt vann, ville jeg kanskje brukt et par strøkne t-skjeer.
![]() |
#9 |
Stressa før
![]() Sv: Dine beste frokostpannekaker. Uten egg og melk.Og husk å tilsette litt ekstra salt, siden smøret ikke inneholder salt.
![]() |
|
|