Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko i fornøyelsespark når det er kjempevarmt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-12, 10:25   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hvilke sko i fornøyelsespark når det er kjempevarmt?

Vi reiser til Orlando om en ukes tid. Det er omtrent en million varmegrader der. Hva slags sko bruker man til å traske rundt i parkene? Jeg tenker at joggesko kanskje blir litt i varmeste laget?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:40   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko i fornøyelsespark når det er kjempevarmt?

Geox joggesko av en lett og sommerlig type fungerte i Italia i 30 grader ihvertfall, det kjentes ut som aircondition på føttene. Andre joggesko ville vært drepen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:43   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Du har ikke et par gode sandaler? Jeg bruker alltid ecco-sandalene mine til slike ting. De er litt oppbygde.

God tur!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:47   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg hadde helt klart brukt gode sandaler. Men Geox joggesko fungerte, om man av en eller annen grunn skulle ønske å ikke ha sandaler.

Gammel 12-07-12, 10:49   #5
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg brukte joggesko i Disneyland i Cali en dag i fjor, og en dag bare vanlige flip-flops jeg hadde kjøpt på Target. Funket helt fint med sandalene altså.

Gammel 12-07-12, 10:57   #6
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Og vent med å eventuelt kjøpe nye sko til du er der! Anbefaler shopping på denne outlet mallen!

Gammel 12-07-12, 10:58   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er blitt anbefalt FitFlop av min nabo som var høygravid i Dyreparken i fjor sommer. Jeg har ikke funnet et design jeg liker og har derfor ikke testet det enda.
Jeg har forresten er par sandaler fra Ecco, de er svært komfortable og ser ganske bra ut.

Gammel 12-07-12, 11:01   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg foretrekker sportsandaler om jeg skal gå mye. Har et par fra Nike som har såle som joggesko.

Gammel 12-07-12, 11:02   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gode sportssandaler brukte jeg da vi var der. Ikke de mest snasne skoene, men rygg og ben holdt i dagesvis.

Gammel 12-07-12, 11:11   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar. Jeg har sandaler, men ingen som egner seg til vandring i dagesvis. Jeg er litt skeptisk til Geox, mannen har et par, og han sier det kjennes ut som han går på betong. Men det kommer an på modellen kanskje?

Jeg skal sjekke ut sånne sportssandaler, det var lurt. Og kanskje et par flipflops når vi kommer dit.

Gammel 12-07-12, 11:14   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

De to parene jeg har hatt med Geox har på ingen som helst måte kjentes ut som betong, nei.

Gammel 12-07-12, 11:15   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

FitFlop, Ecco sandaler eller andre gode sandaler.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 11:16   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Problemet med Fitflop er jo at de ser så stygge og plæstic ut.

Gammel 12-07-12, 11:29   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jeg mistenker at jeg må velge mellom komfort og stil. Komfort vinner nok tenker jeg.

Folk går da kledd i mye rart over there, gjør de ikke? Det er sikkert ingen som legger merke til fornuftige sko.

Gammel 12-07-12, 11:35   #15
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For å si det sånn - det var så mye annet å se på at jeg ikke akkurat gikk og så på hva folk hadde på seg...

Gammel 12-07-12, 11:49   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Mine er i skinn Men, ja, det er jo ikke akkurat verdens lekreste sandaler, men på grunn av dårlig rygg må jeg sette komfort fremfor utseende av og til

Gammel 12-07-12, 11:50   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg tenkte på sålen, men den er kanskje ikke alltid i plast? Jeg har også en rygg som må ha gode sko.

Gammel 12-07-12, 12:05   #18
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Og vent med å eventuelt kjøpe nye sko til du er der! Anbefaler shopping på denne outlet mallen!

Aaaaah, mimre!
De har Ecco-outlet der, så muligheter for gode sandaler til en billig penge er absolutt til stede!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 12:05   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Jeg tenkte på sålen, men den er kanskje ikke alltid i plast? Jeg har også en rygg som må ha gode sko.

Den er nok alltid litt sånn plastikkaktig Men jeg synes ikke det vises så veldig godt.

Gammel 12-07-12, 12:22   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skyldes at de er stygge og plæstic.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.