|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
Ja, men jeg ville ikke valgt å delta i hysteriet om jeg ikke hadde en tiåring som jeg vet blir verdens lykkeligste om jeg får til dette innen bursdagen hennes.
![]() |
#83 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg er dypt fascinert over mangelen på oppdragelse som utvises av både unge og godt voksne mennesker på Billettservice sine Facebooksider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg er veldig glad vi fikk sitteplasser. (Område O, så var kjempeheldige)
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 12-07-12 kl 12:29. Årsak: Korrigerte feilinfo |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
40tusenogsomething. Det er bare to dager i Telenor Arena som er lagt ut, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Panzerekstremfeminist
|
Helt utrolig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stemmer det, jeg skrev feil
![]() |
#88 |
Rockesøster
|
Just precis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Helt konge
|
Jeg har nemlig en niese som nå ligger utrøstelig og hulker bittert. Si i fra om noen skulle ha to billetter til overs. :skyter i blinde: |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Helt konge
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Rockesøster
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Rockesøster
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Guilty pleasures. Everybody has them.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Den søteste jeg hadde var en fjortenåring en gang som så gjerne ville jobbe, gjerne gratis, på Rihanna i Spektrum, fordi han likte en jente ganske godt, og hvis han jobbet, så kanskje hun kunne få komme inn og ta med venninnen sin og så kunne de få møte Rihanna backstage og sånn? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|