Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[IKEA] Pax garderobesystem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-12, 15:04   #21
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Pax

Mannen har lagt ned veto mot ikea skap

Gammel 11-07-12, 15:44   #22
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Mannen har lagt ned veto mot ikea skap

Hvorfor det egentlig? Pax er helt supre. Jeg ville ikke hatt noe annet.

Gammel 11-07-12, 15:45   #23
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk anbefalt pax av snekkeren vår. Vi har aldri angret på at vi hørte på han. Vi har pax i hallen, på kontoret og på 5 soverom. Snekkeren vår har foret ut over og på sidene slik at alt ser pent og tilpasset ut. Vi har Birkeland hengslede dører. Elsker særlig treskuffene, skohyllene og spesialinnredningen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 15:52   #24
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at mannen din bør ombestemme seg, FM.

Vi har ganske mange Pax-skap av begge varianter samt også skap fra Garderobemannen. Pax er minst like bra kvalitet som Garderobemannen og egentlig penere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 17:03   #25
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Standard

Sv: [IKEA] Pax garderobesystem

Mannen min ombestemmer seg nok ikke nei... Ganske sta fyr...

Jaja... det blir en helt annen løsning på soverommet enn det jeg så for meg... men men... skal nok få det fint for det ja...

Gammel 11-07-12, 18:45   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langlo garderobeskap er også veldig fine. Finere enn elfa. Men du betaler ganske mye mer for en kvalitet som ikke overgår pax, de skapene er faktisk veldig bra.

Gammel 12-07-12, 00:11   #27
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Hvordan "forer" man egentlig over et slikt skap, slik at det når HELT til taket? Noen som har konkrete tips, for oss som ikke har egen snekker

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 17:16   #28
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hos oss ble det vel skrudd fast en slags plankesak (En sånn kvadratisk en) Fra toppen av skapet og opp til taket. Deretter ble det skrudd på plank i riktig bredde rundt hele skapet. Vi brukte ferdig malte planker.

Gammel 12-07-12, 19:10   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har, og er superfornøyd. Hengslede.

Det er so last year å ikke ville ha IKEA-skap, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 19:37   #30
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er so last year å ikke ville ha IKEA-skap, altså.

hadde bare den funket du

Gammel 12-07-12, 19:37   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor ikke?

Det er god kvalitet, forholdsvis miljøvennlig, holdbart, et vell av muligheter og utvilsomt billig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 21:12   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men hvorfor ikke?

Det er god kvalitet, forholdsvis miljøvennlig, holdbart, et vell av muligheter og utvilsomt billig.

Helt enig.

Skal du ha noe som er bedre og har like god eller bedre funksjonalitet så er jeg redd det kan bli veldig veldig dyrt!

Gammel 12-07-12, 22:26   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der hadde jeg tegnet ny garderobe til soverommet vårt, kjempefornøyd, helt til jeg kom på å måle takhøyden.

Noen alternativer til Pax?

BM "235 cm"

Gammel 12-07-12, 22:37   #34
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Der hadde jeg tegnet ny garderobe til soverommet vårt, kjempefornøyd, helt til jeg kom på å måle takhøyden.

Noen alternativer til Pax?

BM "235 cm"

Pax kommer i 200 cm høyde også.

Gammel 12-07-12, 23:06   #35
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble mer fornøyd med vårt etter at jeg byttet ut trådkurvene med vanlige skuffer. Trådkurvene spiste nemlig opp tøyet mitt, det satte seg fast enten i selve kurven eller mellom kurven og skinnene og ble fulle av små hull.

Vi har hatt skapene siden vi flyttet inn i huset i 2002 og de holder seg veldig bra. Det eneste er at vi har måttet fikse skuffene mine et par ganger, men det er fordi jeg stappet dem altfor fulle.

Gammel 12-07-12, 23:41   #36
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Helt enig.

Skal du ha noe som er bedre og har like god eller bedre funksjonalitet så er jeg redd det kan bli veldig veldig dyrt!

Han er bare imot alt som er ikea for i hans hode er det dårlig.
Han er ikke så opptatt av om han må betale tre ganger så mye for noe annet merke.

Hadde det ikke vært for at det var så stort og uhåndterlig for lille meg alene, hadde jeg dratt og kjøpt det, montert det og satt det på plass mens han hadde vært på jobb... For da hadde han ikke giddi og tatt det ned igjen...
Men nå blir det en annen løsning....

Gammel 12-07-12, 23:45   #37
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Han er ikke så opptatt av om han må betale tre ganger så mye for noe annet merke.

Hadde det ikke vært for at det var så stort og uhåndterlig for lille meg alene, hadde jeg dratt og kjøpt det, montert det og satt det på plass mens han hadde vært på jobb... For da hadde han ikke giddi og tatt det ned igjen...

Har ikke dere en del ikeakjøkken-stammer? Kvaliteten er like god.

Btw... du klarer glatt å kjøpe + montere de selv om du har god nok tid. Jeg har ihvertfall gjort det selv her hjemme hos oss...

Gammel 12-07-12, 23:54   #38
Molly

Molly sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Har ikke dere en del ikeakjøkken-stammer? Kvaliteten er like god.

Btw... du klarer glatt å kjøpe + montere de selv om du har god nok tid. Jeg har ihvertfall gjort det selv her hjemme hos oss...

Jeg også. Jeg måtte ha hjelp med skyvedørene, men hengslede dører fikset jeg alene.

Gammel 13-07-12, 08:19   #39
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt og satt opp selv. Man må be noen om hjelp i butikken og for å få de inn i bilen og det er greit å ha en venninne til hjelp når man skal sette opp skapene. Men du får det til.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 09:13   #40
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Standard

Vet jeg hadde klart det, men måtte ha de på taket på bilen og da blir det pes.

Vi har IKEA-kjøkken på vaskerommet og badet, men det hjelper ikke. Har han bestemt seg så har han bestemt seg. Gidder ikke lage uhygge i ferien over en skapløsning. Men kan love at det blir par på barnerommene den dagen de trenger mer enn en kommode

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.