|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Langhelg for tiåring og mor- hvor?Broren fikk en slik tur i tiårsgave, og neste år er det nestemanns tur. Han er interessert i dyr og naturvitenskap og liker dyrehager og naturhistoriske museum, London er hans førstevalg, men mor ønsker seg noe billigere og varmere... Det blir antagelig i perioden februar-mai neste år.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?Har hørt at Berlin er flott for barn.
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
![]() |
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?
Barcelona er vel noe av det første som slår meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?Takk for nye tips. Jeg har også begynt å tenke Barcelona, det er en by han hadde likt. London ble vel først et ønske når jeg foreslo det, så jeg skal nok klare å få ham til å kjøpe en ny idé.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?Tiåringen og jeg var i London med Kasia og hennes tiåring. Kjempefin tur med Natural History Museum, Musical, Kensington Palace, Madame Tussaud (ikke min kopp te, men ok) og masse shopping og kafe. Kjempekjekt!
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?Barcelona er det første som slår meg, og hvilken fantastisk by da gitt!
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
![]() |
Er han intresert i fotball bør dere i det minste få med dere en omvisning på Nou Camp, og kamp hvis dere har råd og det passer. Nou Camp er med plass til 98000 tilskuere Europas største fotbalstadion. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Langhelg for tiåring og mor- hvor?Han avskyr fotball. Jeg kunne godt tenke meg Camp Nou, men da blir det i så fall aleine. Barcelona vil nok likevel slå an med kunst og kultur og gateartister og slikt. Det er dessuten sikkert en dyrehage et eller annet sted der.
|
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Ja, det er både Zoo og Aquarium beliggende nokså sentralt.
|
![]() |
|
|