Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øvelseskjøring m/barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du tillatt øvelseskjøring med barnet (barna) ditt i bilen?
Nei, øvelsekjøring med barn i bilen synes jeg ikke er greit. 74 77,89%
Ja, det er greit for meg. 14 14,74%
Annet, spesifiser gjerne. 7 7,37%
Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 16:52   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øvelseskjøring m/barn

Niks, det hadde ikke kommet på tale. Er det lovlig, forresten?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 16:56   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Signerer. Jeg lurer også på om dette er lovlig?

Jeg hadde ikke tatt med meg barn i bilen ved øvelseskjøring. Jeg kunne ha vurdert det om krise og med forbehold at det faktisk var i en sjåførskolebil med sjåførlærer til stede, men aldri i verden under andre forhold.

Gammel 06-04-07, 17:03   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja, det er det.

Guttene mine har vært med et par ganger når storesøster øvelseskjørte seg selv til jobb.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 17:15   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg øvelseskjører, men har ikke ztjerna med i bilen selv om det er lov. Etterhvert som jeg blir tryggere i trafikken kommer jeg nok til å ha han med. Jeg kommer jo sikkert til å øvelseskjøre når vi skal på familieutflukter etc. Jeg kommer til å kjenne godt på magefølelsen og vurdere sikkerheten ut fra hvilke veier vi skal kjøre på.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 17:23   #5
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg øvelseskjørte aldri med ungene bilen.
Det kunne ikke falle meg inn en gang.

Jeg synes du absolutt ikke er hysterisk, ungene mine får ikke sitte på med noen som ikke har lappen.

Gammel 06-04-07, 20:45   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Når jeg øvelseskjørte så var det ikke lov. dette var da før 2000

og om det er lov nå så hadde jeg ikke hatt noen ande i bilen en den som skulle øvelseskjøre og "læreren"

Sist redigert av Honda : 06-04-07 kl 20:51.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.