Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mimring om gamle dager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-12, 19:08   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimring om gamle dager

Jeg jobbet på kiosk da man kjøpte smågodt til stk.pris. Ettermiddagsvakta lørdag ettermiddag var ikke akkurat populær.
Nærbutikken var kolonialforretning hvor vi handlet over disk. Og på den stoooore butikken, som ikke var større enn en liten Remanutikk hadde vi bok som vi skrev opp i.

Husker godt turene til telegrafen for å ringe til bestemor og bestefar. Da jeg flytta hjemmefra var telefonkoiosk eneste kontakt med mamma og pappa. Husker godt de første mobiltelefonene og de som var sånn at man kunne ta de med ut av bilen. Fader de bærte tungt de som gikk med dem.

Vi lærte maskinskriving på vanlig skrivemaskin og hadde korrespondanselære på skolen, da brukte vi gjennomslagspapir for å få kopi av brevene.

Windows var ikke oppfunnet da jeg begynte i min første sekretærjobb.

Svart/hvit TV, i skap med sjalusidør. Da vi fikk flere kanaler var det kun en finsk kanal. Ikke Pat Sharp på oss. Buzzlyden på ti i skuddet. Jeg var forresten med i juryen en gang.

Kontakttelefonen husker jeg godt og det med å vente til 17 for å ringe.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.