|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Nei, vi er i Polen så det blir vanskelig. Feirer også bryllupsdag den dagen, så vi fokuserer nok mer på det.
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg tror nok jeg kommer til å dra på på den her i byen. Jeg kjenner flere berørte og som gammel AUF-er synes jeg det er fint å markere dagen sammen med andre "partikollegaer". Vi var på hytta i fjor på dagen og er der denne helga også, men vil prøve å komme tilbake. Tenk at et år er gått allerede. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
"De"
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?
Jeg synes det blir litt mye. Det er helt ok å ha "ettårsdagmarkering", men så kan det være nok.
|
|
|
#44 |
|
can-jur
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Vi kommer til å tenne lys ved matbordet.
|
|
|
|
#45 |
|
|
Nei, jeg tror jo det hovedsaklig er derfor. Og det synes jeg er viktig. Veldig viktig. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det overrasker meg ikke at folk har ulike motiver for å ville arrangere eller være med. Jeg synes det er sånn mange andre steder enn i forbindelse med 22. juli, og da overrasker det meg ikke at det er sånn her heller.
|
|
|
#47 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg kommer til å holde meg hjemme foran tv med masse lommetørkler |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Det er mange arrangementer, men det er heller ikke så veldig rart tenker jeg. Mange lokalsamfunn er sterkt berørt. I små lokalsamfunn blir det veldig nært og jeg opplevde i alle fall hos oss at det ble en veldig god markering. Svært mange av dem som kom (bortimot 1500) var berørt på en eller annen måte. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Det er nok absolutt mulig. Jeg mente virkelig ikke å si at jeg synes det var tullete med alle disse arrangementene, jeg bare får dårlig smak i munnen av de jeg har observert hvor det har vært svært vikarierende motiver for arrangementet. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Nå kjenner jeg bare til noen lokale arrangementer og ikke til de store arrangementene i byene. De jeg kjenner til er arrangementer som er planlagt tett sammen med etterlatte, overlevende og med AUF. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Forsåvidt er det jo gjerne også sånn at de som har vært på spesielt de arrangementene jeg har i tankene har synes at det har vært supert og flott, og da er vel "mission accomplished". Det kommer jo ikke frem til gud og hvermann i hvilken grad "bakmennene" prøver å utnytte ting for egen vinning i svært stor grad uansett. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg skjønner godt hva du mener, Maverick. At folk virkelig arrangerer konserter o.l. mer for publisitet enn for et genuint ønske om å markere dagen, er jo skikkelig usmakelig. Det er jo med på å utvanne hele dagen.
Dette synes jeg derimot er en veldig rar uttalelse. Skal ikke de som ønsker å markere dagen fremover få lov til det da, liksom? Tror du sorgen og fortvilelsen til de som er tett på bare forsvinner etter ett år? Dette forsvinner jo aldri.
|
|
![]() |
|
|