Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beltestol med lengre rygg enn Britax Kid Plus?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 21:26   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beltestol med lengre rygg enn Britax Kid Plus?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hm, vanskelig å se for seg, men jeg kan prøve å få tatt et bilde når de kommer hjem fra trening?

Jeg tror det er smartere å måle med målebånd enn å ta bilde - da får man jo korrekt mål og ikke bare øyemål

Gammel 20-07-12, 21:38   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nettopp målt mine seter, og det ser ut til at Brio-setet er 1-2 cm lenger fra puta opp til belteføringen enn Britax Kidfix-setene. Acta Graco-setet var endel kortere.

Unøyaktighet pga arbeidsstilling i bil er mulig...

Gammel 20-07-12, 22:40   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har nettopp målt mine seter, og det ser ut til at Brio-setet er 1-2 cm lenger fra puta opp til belteføringen enn Britax Kidfix-setene. Acta Graco-setet var endel kortere.

Unøyaktighet pga arbeidsstilling i bil er mulig...

Er det Brio Caro dere har? Det setet har jeg faktisk aldri sett i butikken, så det har jeg aldri målt. Men absolutt bra at det er langt i ryggen! Hvordan har det kommet ut i tester evt?

Gammel 20-07-12, 22:45   #24
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ikke se på den skitne bilen da. Kom hjem fra bilferie i går.

Cybex er vel en halv cm lengere, men beltefestet er faktisk høyere oppe på Britaxen.

Gammel 21-07-12, 00:15   #25
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Er det Brio Caro dere har? Det setet har jeg faktisk aldri sett i butikken, så det har jeg aldri målt. Men absolutt bra at det er langt i ryggen! Hvordan har det kommet ut i tester evt?

Jeg har ikke lest noen tester av det. Må vel være Caro ja, ser ut som det er eneste beltestolen fra Brio.

Setet har koppholdere på hver side, så det er kult (men har aldri vært i bruk). Sånn ellers merker vi ikke noe forskjell i daglig bruk på beltestolene fra Acta Graco, Brio og Britax.

Gammel 21-07-12, 00:21   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Cybex er vel en halv cm lengere, men beltefestet er faktisk høyere oppe på Britaxen.

Ja, det er det jeg også husker, så i praksis så vil Britax setet være litt lengre i bruk enn Cybex. Thanx

Gammel 21-07-12, 00:22   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Må vel være Caro ja, ser ut som det er eneste beltestolen fra Brio.

Jepp, det stemmer nok ja

Gammel 21-07-12, 00:23   #28
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brio-setet skal sjekkes nærmere. Takk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.