Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-12, 21:53   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?

Jeg trodde jeg hadde funnet ut hvordan jeg skjuler statusoppdateringer og bilder for enkeltpersoner på facebook, men tydeligvis ikke.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør dette?

Jeg gikk inn på personverninnstillinger og tilpassede innstillinger og la til en rekke personer på "skjul dette for". Men som sagt: det er rimelig tydelig at de enda kan se. Why???!?? (Eller gjelder det ikke for profilbilder, kanskje? Profilbilder vil vel kanskje folk se uansett...

Så da gjorde jeg det kanskje riktig, uansett?

Gammel 21-07-12, 21:58   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?

Om du blokkerer så skal de ikke se noe som helst.

Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:02   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Nei, ikke blokkert. De er venner av meg. Jeg er bare ikke interessert i at de skal se alt jeg legger ut.

Gammel 21-07-12, 22:03   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

De som er blokkerte må nå inn via Andres Facebook og gå via felles venner for å se hva jeg bedriver.

Gammel 21-07-12, 22:21   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Hvis du har personer på vennelisten du ikke vil at skal få med seg dine statusoppdateringer,gjør du følgende: Når du skriver en status/legger ut et bilde,whatever,kan du klikke på en rullegardin i det feltet det du legger ut. (Der det står publiser). Den står på venner hos meg,men hvis du vil skjule for enkeltpersoner,går du på egendefinert. Da kommer listen med navn opp,og du kan skjule dette for de som ikke skal lese det. Ble rotete forklart,men håper du skjønte det.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:26   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det ikke sånn at om du velger at noen ikke skal se det så betyr det bare at det ikke kommer på newsfeedern deres? Hvis de går inn på profilen din så ser de det likevel?

Gammel 21-07-12, 22:26   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Aha. Der fant jeg ut av det. Det fungerer fint som snus. Når jeg velger nå så blir det venner. Unntatt de jeg mener kan få slippe å se det. Glimrende.

Gammel 21-07-12, 22:45   #8
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men er det ikke sånn at om du velger at noen ikke skal se det så betyr det bare at det ikke kommer på newsfeedern deres? Hvis de går inn på profilen din så ser de det likevel?

Nei, da får de ikke se det i det hele tatt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.