|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?Om du blokkerer så skal de ikke se noe som helst. |
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?
Nei, ikke blokkert. De er venner av meg. Jeg er bare ikke interessert i at de skal se alt jeg legger ut.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
De som er blokkerte må nå inn via Andres Facebook og gå via felles venner for å se hva jeg bedriver.
|
|
|
#5 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?Hvis du har personer på vennelisten du ikke vil at skal få med seg dine statusoppdateringer,gjør du følgende: Når du skriver en status/legger ut et bilde,whatever,kan du klikke på en rullegardin i det feltet det du legger ut. (Der det står publiser). Den står på venner hos meg,men hvis du vil skjule for enkeltpersoner,går du på egendefinert. Da kommer listen med navn opp,og du kan skjule dette for de som ikke skal lese det. Ble rotete forklart,men håper du skjønte det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?Men er det ikke sånn at om du velger at noen ikke skal se det så betyr det bare at det ikke kommer på newsfeedern deres? Hvis de går inn på profilen din så ser de det likevel?
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvordan skjuler man bilder/oppdateringer for enkelte på FB?Aha. Der fant jeg ut av det. Det fungerer fint som snus. Når jeg velger nå så blir det venner. Unntatt de jeg mener kan få slippe å se det. Glimrende.
|
|
|
#8 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, da får de ikke se det i det hele tatt. |
|
|
|
![]() |
|
|