Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det lov å kverke et stk barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 16:58   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det lov å kverke et stk barn

Jeg er var for lyder. Jeg syns ikke plystring er sjarmerende.

Gammel 06-04-07, 17:04   #22
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Mannen pleier å plystre når jeg snakker med han i tlf. Tulling!

Gammel 06-04-07, 17:11   #23
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er det lov å kverke et stk barn

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ikke? Hva med blokkfløyte-unger?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 17:22   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper den perioden går fort over.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 17:34   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er var for lyder. Jeg syns ikke plystring er sjarmerende.

Slik er jeg også. Jeg klikker av klapping over lengre tid også. Eller radio i bil.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 17:53   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du og dotter i ørene?

Gammel 06-04-07, 18:56   #27
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøv med sov i ro.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 18:58   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Har du og dotter i ørene?

Nei, men jeg må sove med sov i ro hver natt. Å bruke sov i ro på dagen hadde aldri vært aktuelt.

Gammel 06-04-07, 19:13   #29
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tåler lyder ekstremt godt. Andre folk reager lenge før jeg synes det er plagsomt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 19:18   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg tåler ikke lyder særlig godt, mas, snakking etc er helt ok, men klapping, plystring, etc og musikk er støy for meg.

Gammel 06-04-07, 19:37   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg trodde jeg bare var sær angående lyder helt til en venninne fikk dønn tette ører og klikket i vinkel på masse støy. Jeg har "kroniske dotter" i ørene, i mangel på et bedre ord og jeg tror at jeg ikke klarer å filtrere lyder like godt eller noe i den duren.

Gammel 06-04-07, 21:05   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Plystring er grunn god nok for enhver desperat handling. Må du kverke ungen for at det skal bli stille, så må du det.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 21:13   #33
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ikke? Hva med blokkfløyte-unger?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min søster og jeg hadde blokkfløytekonsert i går. Vi er 33 og 26 år.

Plystring er ingenting!
Mamman min spilte blokkfløyte i 3 år - det var nett før jeg ba om å få flytte permanent til mormor
(hun gikk på lærerskolen ...)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 21:37   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Plystring er ingenting!
Mamman min spilte blokkfløyte i 3 år - det var nett før jeg ba om å få flytte permanent til mormor
(hun gikk på lærerskolen ...)

Min søster og jeg er begge lærere.

Gammel 06-04-07, 21:56   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blokkfløyte er djevelens instrument. Hvis man ikke er like flink som meg til å spille på den, da!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 21:58   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plystring er roten til alt ondt.

Lynlim kan vel ikke være ulovlig?

Gammel 06-04-07, 21:59   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Smarte bæret!

Gammel 06-04-07, 22:11   #38
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stakkars Sitron.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 22:57   #39
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Lynlim var lurt. :noterer:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 23:04   #40
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plystring er kverkegrunn. Min far er en plystrer, og han plystret for harde livet mange helgemorgener når hans eneste datter skulle sove frempå. "Jeg har en venn, en riktig seiler, som til meg beiler ..." :flashback:

Det er heller ikke så gøy med guttunger som nettopp har lært å lage prompelyder med hånden i armhulen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.