Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjære vene, skal jeg gidde å ta med vogn/trille?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 10:11   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, skal jeg gidde å ta med vogn/trille?

Det er noe med at ideal-situasjonen er at man alltid kan ta ting i (minste-)barnets tempo, legge opp turen etter barnets evner, etc etc. Mens i realiteten blir det ikke alltid slik. F.eks. fordi man reiser på ferie med 14 andre, som ikke har tid til å vente, eller at man bommer på hjemreisetidspunkt fra stranda og ender opp med at alle har lavt blodsukker og solstikk, eller at man så veldig gjerne vil få med seg den gå-turen til den-og-den severdigheten som storesøster så gjerne vil se, men som lillebror ikke orker å gå til.. Og vips så hadde det kanskje vært praktisk med en vogn likevel.
(Jeg er kanskje også preget av at min 4 1/2-åring ser ut som en 3-åring i størrelse, så det er sikkert ingen som ville ha reagert på synet av ham i en vogn. Og siden han er så liten, og tynn, skjønner jeg liksom at han ikke orker så mye heller.. )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.