|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Omslagsskjoler funker også. Lindex har noen som er ganske ok synes jeg.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Ang sko så anbefaler jeg Fly London.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"
Jeg hadde ikke bedt om tips om jeg ikke ønsket det selv. Klart man kan kle seg litt opp i alder, det har jeg sett mange eksempler på selv, så lurer ikke på om det har noe for seg egentlig. Noen kan se 50 ut i hettegenser og converse, mens for andre så blir det noe som gjør at man ser yngre ut. Noen har rett og slett en mer ubestemmelig alder enn andre.
Da er vi uenige om det. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Fantastisk hår! Og når jeg sa høye hæler overdrev jeg litt, altså, de er ikke spesielt høye. Bare litt mer elegante enn det jeg ellers går i, og veldig behagelige. Ellers hadde jeg ikke brukt dem, sånt gidder jeg ikke.
|
|
|
|
#26 |
|
geskjeftig
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg har god erfaring med kombinasjonen, Smilefjes. I begynnelsen hjalp det faktisk veldig at folk ikke gikk ut fra at jeg fortsatt var i tenåra før de snakket med meg. Det flyttet rammene for samtalen ørlite og gjorde det lettere å slå ned på pisspreik.
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Men, Joika, at du ser ung ut er da vel mest en bra ting? Men jeg forstår godt at du ønsker en mer voksen stil allikevel altså.
|
|
|
#28 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg ble av og til (sjeldnere og sjeldnere, det skal være sagt |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Ja, jeg bruker ikke linser heller, så det er kanskje å gå for langt å begynne med briller når man ikke har problemer med synet. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg leste en artikkel for en tid siden om kjøpesenter som tilbyr personlige innkjøpere og hjelp til garderobe oppbygning. Flere av dem gjorde det gratis. Sjekk om de har det på noen av kjøpesentrene i nærheten av deg. Det kan være nyttig. Jeg fikk litt hjelp i våres av en med den kompetansen og det var gøy! Endte opp med helt andre ting i klesskapet som jeg føler meg veldig fin og komfortabel i. Jeg for min del ender ofte opp med det som er praktisk og komfortabelt og ikke så fint og feminint.
|
|
|
#32 |
|
geskjeftig
|
Jeg tror ikke falske briller vil inngi autoritet, akkurat, nei.
|
|
|
#35 |
|
saftig
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"For et hår, Joika!
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg jobber i et semiformelt miljø (IT-bransjen). Vi er superformelle når vi er ute på oppdrag og da går jeg i drakt; svart skjørt og svart dressjakke og skjorte. Jeg har hvit skjorte, grå skjorte, hvit skjorte med svarte knapper og en stripete skjorte. Jeg skal ha meg en blå eller lilla en også, bare for variasjonen. Drakten kjøpte jeg på Mexx. God kvalitet, god passform, men det er ikke ull, jeg ønsker meg en i ull også og jeg skal få meg flere dressbukser etterhvert.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig.
Jeg kan egentlig signere alt dette, ganske enkelt Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 14:16. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Nessie: Med unntak av de skitne hvite tøyskoene i #34 hadde dette vært et helt ok jobbantrekk på min jobb til hverdags.
|
|
|
#39 |
|
Pauset
|
Har et par sånne, og de er velbrukte!
DETTE likte jeg! Kan ha noen litt andre sko til da, feks støvletter eller noe. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Har tenkt tanken selv, men har dessverre perfekt syn.
Det er jo en bra ting sånn rent estetisk sett. Men det er jo ikke noe kult å bli undervurdert hele tiden.
Jeg har ganske mange bukser. Jeans, stretchbukser osv. Alle er mørke blå eller svarte og uten hull og lignende. Er vel mest topper jeg sliter med når jeg tenker meg litt om. Sist redigert av Joika : 23-07-12 kl 16:10. |
|
|
|
![]() |
|
|