|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg har nå lest gratisboken og kjøpt en ny som jeg er i gang med å lese. Leser dem på iphonen. Funker som bare det.
|
|
|
#22 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøker
Jeg leser gjerne på telefonen, en HTC Desire. Bruker Aldiko som leser, og der kan man endre skriftstørrelse hvis man synes det blir for smått. Jeg har også lest noen bøker i pdf (uten mulighet til å endre skriftstørrelse), og synes det også går greit. Veldig greit å lese på senga på telefonen, for da slipper jeg å forstyrre samboeren med å ha på lyset hele natta!
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫ Sist redigert av Nyx : 25-07-12 kl 00:18. Årsak: Måtte jo sjekke, da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerSlik jeg forstår det har det vært problemer med den over en helg for en stund siden, men alt er ok nå.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøker
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerLibra sa det!
|
|
|
#28 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg hadde også problemer med innlogging fra eksisterende bruker og sendte epost til kundeservice.
|
|
|
|
![]() |
|
|