|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Marineblå pumpsHvordan skal man finne det? Må ha det til uniform, og de skal være litt høyde på, rund tå (av komfortable hensyn) og marineblå... finnes det noen utenlandske nettsider med sko som noen kan anbefale?
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Marineblå pumpsSøkte på Peter Kaiser som var et merke med god kvalitet og god passform til meg iallefall dengang jeg brukte uniform. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marineblå pumpsSannergaten skotøymagasin har nettbutikk. De har egen kategori for blå uniformssko.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Marineblå pumpsTakk for tips, men Sannergaten har jeg gitt opp. De leverer s.k. uniformssko, men når man kommer dit eller bestiller noe på nett så har de sjelden, eller les aldri, det de skal ha, og de tar aldri inn nok de få gangene de får inn noe
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Marineblå pumpsJeg har noen fra Tamaris, kjøpt på Grændsen på Byporten. Helt enkle sko, som går innunder kategorien flyvertinnesko (fordi jeg kan bruke dem en hel dag uten å få vonde føtter, selv om de har litt høyde på hælen).
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Marineblå pumpsLille Vinkel? Søk f.eks. på Kmb, under "Pensko". F.eks. disse (kun i 38 og 41, da): http://lillevinkelsko.no/kmb-r82230-blaa-p-8816.html
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Marineblå pumpsDu får ta deg en tur på den grønne brygge i Trondheim |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Marineblå pumpsDet er en liten skobutikk i Niels Juels gate som heter Lottas sko, de har veldig klassiske sko og godt utvalg i pumps.
|
![]() |
|
|