Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Valg av oppvaskkost

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Velger du oppvaskkost som passer interiøret på kjøkken?
Selvsagt! Skal det være så skal det være. 54 34,62%
Nei, det skulle tatt seg ut! 26 16,67%
Jeg kjøper alltid hvit og billigste type. 7 4,49%
Jeg kjøper alltid billigste kost. Farge er underordnet. 44 28,21%
Jeg kjøper alltid en av de dyre. Farge betyr ingenting. 18 11,54%
Jeg kjøper ikke oppvaskkost på Rema. Det skulle ttt seg ut. 7 4,49%
Jeg eier ikke oppvaskkost. 0 0%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-12, 16:03   #61
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av oppvaskkost

Jeg synes de har helt grei kvalitet, men det er mulig jeg ikke har prøvd koster som har god kvalitet?

Gammel 10-06-12, 16:05   #62
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper oppvaskkost på matbutikken der jeg handler. Farge er underordnet.

For øvrig leste jeg trådtittel litt for kjapt i stad, og da syntes jeg det stod oppkastkost, og syntes det var merkelig å ha en egen kost til det. Tittelen måtte leses en gang til, og da ble mysteriet oppklart da jeg så at det sto oppVaskkost.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 16:11   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Er det noen som har opplevd at kostene fra Jordan Trend har dårlig kvalitet? Jeg har brukket opptil flere, og har sluttet å kjøpe dem.

Tror mulig det var en slik Jordan Trend mannen min kjøpte, den var i hvertfall veldig fin og fancy - og tvers igjennom elendig.

Gammel 10-06-12, 21:02   #64
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøper oppvakskoster av forskjellige farger og pris, her er det sjel som teller.
Den som skriker høyest får være med hjem. Like a puppy.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:31   #65
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper som regel en lilla fra Jordan. m den er billig eller ikke aner jeg ikke. :ikke prisbevisst:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:32   #66
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så glad for at så mange har et bevisst forhold til oppvaskkostfarger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:33   #67
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Viste ikke helt hva jeg skulle stemme her, men jeg velger alltid en av de dyre, synes de holder best. Og farge velger jeg etter dagsform

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 08:26   #68
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg velger etter hvilken farge jeg har mest lyst på den dagen. Alltid en sterk farge. Aldri hvit, beige, svart eller mørkeblå eller annet nøytralt.

Jeg handler sjelden på rema da. Har aldri kjøpt oppvaskkost der.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 15:55   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg matcher kjøkkenet, så oppvaskbørstene er røde, grønne eller oransje.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 16:02   #70
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg velger første og beste. Hjemmet mitt er så lite fargekoordinert i utgangspunktet at oppvaskbørsten neppe ødelgger stilen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 16:12   #71
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper billigste, og det innebærer i blant valgmuligheter på farge, og da blir det rød eller blå. Jeg kunne funnet på å betale en tier ekstra for en fin farge, men neppe mer.

Gammel 12-06-12, 22:00   #72
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine er lilla eller grå.

Mannen derimot, kjøper hva som helst.

Gammel 30-07-12, 08:21   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du verden.. Alt man tenker på.

Oppvaskkostene våre handles på IKEA. Jeg handler en god del om gangen og farge tenker jeg ikke på et sekund en gang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 08:42   #74
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pussig at dette kom opp nå. Det har nemlig gått opp for meg at jeg har en greie for oppvaskkoster. Det gikk opp for meg da jeg kom hjem fra ferie med 5(!) oppvaskkoster. De er alle litt annerledes enn Jordankoster - en tigermønstret, en helfarget knallgrønn, en blomstrete osv. Jeg liker (på lik linje med sko) rare og spesielle koster, viser det seg.

Gammel 30-07-12, 09:00   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Kostefetisj. Det var da også noe. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 09:11   #76
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke oppvaskkost, jeg har oppvaskblomst.
Og den er selvsagt flerfarget, og ihvertfall ikke fra Rema! (OK, Clas Ohlson, da)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 09:12   #77
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:totally winning this tråd:

Gammel 30-07-12, 09:22   #78
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isj, den der har jeg også - den er fin, men egentlig ganske ubrukelig.

Gammel 30-07-12, 09:26   #79
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

:skingrestemme: Disser du vaskeblomsten min? Den er jo to-sidig, og med den fantastiske holderen er den uslåelig. Eller så har du kanskje mye skitnere ting en meg ...

Gammel 30-07-12, 09:41   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

:skingrestemme: Disser du vaskeblomsten min? Den er jo to-sidig, og med den fantastiske holderen er den uslåelig. Eller så har du kanskje mye skitnere ting en meg ...

Disser den nei? Jeg har den stående på kjøkkenbenken - men bruker pr tiden en av de fargefulle ferieinnkjøpte.
(det er plastblomsten som gnikker på en litt ekkel måte inni glass de få gangene jeg vasker slikt) - på gryter etc funker den jo som fjell - og den er jo kjempesøt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.