Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-12, 13:32   #11
Maybell
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2010
Maybell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Farge på sofa

Dessverre har vi Ikea her nord, så det blir ikke noe Ikea-sofa på meg. Regner med det blir en modulsofa fra en av butikkene vi har her i byen. Har sett på et par fra Fagmøbler. Når det gjelder farge så sliter jeg med å se at blå kan passe inn her... Det ender nok opp på en brun., grå-, brunbeige- osv farge i en eller annen valør. Vil ikke ha en lys sofa, da jeg har en stol som er lys - og nå bare ser skitten ut Synes forsåvidt at grå er ei grei farge, men den kan fort bli litt "kald", og dessuten synes jeg at hvordan fargen fremstår er veldig avhengig av hvilket stoff man har i sofaen. Men er fortsatt nysgjerrig på hvordan brungrå er. Innbiller meg at den kanskje blir litt varmere i fargen enn en grå. Noen som har en link til en sofa som er i denne fargen? I tillegg er jeg usikker på om jeg skal få sofa i mønster eller ikke. Modulsofaene kan jo snu putene, og da kan man f.eks få mønster på ene side, og ensfarget på andre siden, bare mønster på ryggputene og ikke noe mønster på setet. Erfaringer her?

Maybell er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.