Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-12, 12:28   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trusetråden

Jeg trener mye, men pga. rask vektnedgang disser alt. Jeg ser det til og med på skyggen min når jeg går at lår, rompe og overarmer disser. Og det er litt deprimerende i disse "fast i fisken"-tider, for jeg blir sikkert tatt for å være skikkelig utrent.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 13:56   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg trener mye, men pga. rask vektnedgang disser alt. Jeg ser det til og med på skyggen min når jeg går at lår, rompe og overarmer disser. Og det er litt deprimerende i disse "fast i fisken"-tider, for jeg blir sikkert tatt for å være skikkelig utrent.

Her og.. Så det går liksom ikke an å se på de bildene der, med truser som går midt over en spretten fast rompe.
Min er slapp, brei og lang på en måte. Fordi det er så løst liksom. Så da må jeg ha noe som «dekker» hele rompa for min del, ikke havner midt på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 00:54   #43
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

De er kjempefine.
Triumph har noen lignende, som også er veldig gode.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 22:59   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker trusene fra PR veldig godt og bruker omtrent bare dem. Har flere ulike typer.

Gammel 30-07-12, 23:19   #45
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Change sine bomullshipstere er veldig gode.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 23:38   #46
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir visst påvirket av så mangt her inne og nå også truser. Jeg gikk til innkjøp av den utgaven fra Sloggi som det vises til tidlig i denne tråden. Kjøp tre betal for 2 på Cubus. Vel. Javisst var den supertynn og ganske fin bakfra, men den satt jo ikke skikkelig oppe. Lite hold i den og for lite hold for meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.