|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Er dette en useriøs side? (skinnvesker)http://www.veskernettbutikk.net
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Det er jo ikke en "norsk" forhandler, og jeg ble ikke overbevist siden de har brukt google translate for å oversette. Det virker ikke så profft at det gjør noe synes jeg. |
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)De veskene tror jeg er like ekte som de man får kjøpt i Tyrkia. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Mulberry selges kun i deres egne butikker, det er vel en bra indikator.
|
|
|
#9 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Tull og fake og vissvass. F.eks. Louis Vuitton selges kun i LV-butikker og førprisene de oppgir på disse veskene på denne tøysesiden er jo helt på trynet. Styr selvsagt unna eller, hvis du gjerne vil brenne av noen lapper på ingenting, send pengene til meg, du. Jeg vil helt sikkert også kjøpe en lekker veske, men aldri, aldri fra den siden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)
Ja, tenkte på nett, mener jeg så en liste en gang over hvilke nettbutikker de "godkjenner" eller var det bare deres egen, tro.
|
|
|
#11 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Tenker den er like falsk som denne: www.luksusvesker.com DER har de brukt google translate der! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Ja, det er det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Det trenger vel ikke bety noe? Man kan jo faktisk legge til et plugin på websiden sin, som foreslår oversettelser fra Google translate. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I endring
|
Ja, men ønsker man å fremstå som en seriøs norsk nettbutikk som adressen tyder på er det ett sjeldent godt tegn at siden er preget at å bruke google translate?
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Er dette en useriøs side? (skinnvesker)Hver gang jeg ser tråden leser jeg skinnvesTer, og lurer på om det er mye piratsider som selger det
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Er litt enig, det fremstår som mer seriøst. Men jeg ville ikke kjapt konkludert med det motsatte på grunnlag av dårlig oversettelse. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
trøtt
|
Det er kjempemange! Alle i Trønderbataljonen prøver å spare en krone eller to på vestene sine.
|
![]() |
|
|