Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker dere frukt i varm mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-07, 21:14   #21
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere frukt i varm mat?

Ananas paa pizza er over hodet ikke min smak. Ikke fordi jeg ikke liker varm ananas - langt derifra - men pizzaen min faar den holde seg unna. I asiatisk mat bruker jeg masse frukt og i retter med hvitt kjött er det jo kjempegodt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:16   #22
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan styre meg for ananas på pizza, eller i andre varme rette.
Frukt er best kald.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:24   #23
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Annanas er ett must på pizzaen Epler og svisker til ribbe og annet svinekjøtt. Rosiner går gjerne i gryteretter. Nam!

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:31   #24
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ananas på pizzaen er godt, men frukt i varm mat forøvrig kan jeg styre min begeistring for.
Men frukt i varmen derimot, det er deilig
Men det er jo et helt annet tema

Gammel 07-04-07, 21:32   #25
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ananas i pizza er godt, men ellers er det ikke så mye annet jeg kan tenke meg i varm mat. Eller, tja, ett bittelite fat med søtt kjøtt fra Algerie må jo ha tørka aprikos i seg, da! Og iransk plommegryte er jo ikke godt uten plommer.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:36   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iransk plommegryte? :intrisert:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:38   #27
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har oppskriften ett sted på siden min. :lat:

www.muhajabah.org klikk deg inn på oppskrifter. Skal legge Khadija så jeg gidder ikke lete...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:43   #28
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker godt frukt i mat. Ananas på pizza, frityrstekt banan og diverse gryteretter med svisker, aprikos eller rosiner.

Har inntrykk at de fleste er skeptiske til det og ikke vil smake engang.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:59   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Har inntrykk at de fleste er skeptiske til det og ikke vil smake engang.

Ja, min bror er sånn. Kjedelige folk.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 22:01   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Får brekninger av varm frukt.

Gammel 07-04-07, 22:23   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope, frukt og kjøtt blir full skjærings for meg. (Ananas på Pizza spesielt)

Gammel 07-04-07, 22:31   #32
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Liker dere frukt i varm mat?

Vi hadde ananas i pizza'n i dag.
Og i Flygande Jacob (som vi må ha snart igjen!) så er det jo bananer.
Så joda, men ikke for mye, og ikke så ofte.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 22:34   #33
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ananas på pizza og i gryteretter må vi ha.

Vi bruker også rosiner og eple i enkelte gryteretter.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 12:57   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ananas passer seg ikke på pizza, men plukkes av og gjør seg godt som en liten dessert etterpå. Rosiner i mat er heller ikke godt. Så vondt at jeg ikke spiser det, er det jo ikke, da.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 13:26   #35
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

En ting er ananas på pizza, men min svenske venninne bruker banan på pizza'n og det er visst vanlig i Sverige.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 13:31   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Me like.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 15:19   #37
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke spesielt glad i frukt i varm mat. Så det har vi svært sjelden.

Gammel 08-04-07, 15:55   #38
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Ananas på pizza kan gå an, men det er så godt som aldri at vi har det, for det får gubben dilla av.
Ellers er jeg ikke så glad i varm frukt i noen varianter, kun grillet maiskolbe elelr stekte maiskorn.

Gammel 08-04-07, 16:00   #39
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Mye godt!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 16:16   #40
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Nei, det synes jeg ikke er noe godt. Ikke ananas på pizza en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.