|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
MerkelapperJeg skal bestille nye merkelapper ,tips til hvordan de skal se best ut. Jeg har en tendens til å få skrift for liten, selv om det ser bra ut på forhåndsvisningen... Tenker jeg bare skal ha navnet hans på og et bilde. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MerkelapperJeg har navn, bilde og tlf nr. Men om man har langt navn er det sikkert lurt å droppe bilde.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: MerkelapperJeg bestilte akkurat de nye fargelappene som Askeladden har kommet med i går nå til alle ungene. De fikk bestemme alt selv og synes det var stas å få noen navnelapper som ikke alle andre har. Får ikke linket til siden fra jobben, men mener det bare er Askeladden.no. De skal kunne klistres på klær og alt og holde. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Merkelapper
Får bare opp sidene til en båtforretning på askeladden.no
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: MerkelapperHer fant jeg de jeg mente. http://www.navnelapper.no/ Ungene kunne sette sammen farger og bilder og tekst som de ville og fikk lagd sine personlige lapper selv om det bare skal stå navn og telefonnummer på dem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: MerkelapperJeg prøvde å bestille nå nettopp. Skal bare ha klistrelapper i denne omgangen ettersom det går mye mer av dette enn av kleslappene, men jeg får ikke til å bestemme akkurat som jeg vil. Kan det være nettleseren som dummer seg? Explorer.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Har du gått inn på flikken for Fargelapper? Det er to flikker under bestilling, en for fargelapper og en for vanlige. Den vanlige står først, så du må klikke deg inn på fargelapper. Du skal få opp mange alternativer nedover med forskjellige farger og bilder som tekst og bakgrunn osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: MerkelapperDet var ikke noe problem å få farge, men å velge bare klistremerker istedenfor klistremerker og strykelapper, eller å ta bort symbolet for å se om det ble bedre uten. Det siste er jo en bagatell, det kan jo løses med å slette feltene og skrive inn 3 navn og mobilnummer på nytt.
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Sv: MerkelapperAv fargelappene så får du bare klistrelapper og ikke strykelapper i det hele tatt. Så det skal ikke være nødvendig å velge noe der på det når du er på fargelapper. Når jeg bestilte i går hadde vi ikke noe problemer med å fikse det til sånn vi ville. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: MerkelapperBruker merkelapper fra Markmaster . Både klistre- og strykevariant med fullt navn og telefonnummer. Jeg er veldig fornøyd med at de sitter godt og tåler lek og vask.
|
|
|
|
#12 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MerkelapperBestilte de nye fra navnelapper.no i går. Kan de virkelig sitte fast uten å strykes på?
|
|
|
#13 |
|
Det lurer jeg også på. Ville jo vært genialt i så fall, for jeg får ikke strykelapper til å sitte på særlig lenge.
|
|
|
#14 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Jeg har brukt klistrelapper fra presis.no i mange år og de holder 5-10 vask, avhengig av hva de klistres på. Mye enklere enn å stryke, ja.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: MerkelapperTittet inne på presis.no, men de var jo veldig dyre i forhold til andre steder? Orker ikke stryke mer lapper, det ender bare med at jeg bruker penn i steden så tenkte prøve klistre på isteden... Og det står det at de fargede fra Askeladden gjør, men står ikke noe om det på de uten farge? Jeg har Opera som nettleser og fikk lagt i handlekurven iallefall... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker også de fra Presis, men de har holdt mye lengre enn 5-10 vask. Av de utallige jeg klistret på før barnehagestart i fjor høst, sitter 95% fremdeles på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lengter etter sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MerkelapperJeg bruker også mest av klistremerkene. De sitter godt på yttertøy, vask etter vask. Innetøy merker jeg med strykemerker.
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: MerkelapperJeg bruker penn på innetøy, egentlig på det meste. Har gitt opp strykelapper, for de faller bare av.
|
|
|
#20 |
|
Lengter etter sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje du ikke bruker nok varme, eller lang nok tid på lappene? Mine har holdt i årevis.
|
|
![]() |
|
|