|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg fikk to gode klemmer i går. Jeg er heldig.
|
|
|
#22 |
|
Smugleser
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg er veldlig lik Kaprifol.
|
|
|
#26 |
|
I endring
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er ekspert på å lure meg unna arbeid, nå er mann og barn ute å klipper hekk og plen mens jeg skal "vaske" bad.
|
|
|
#27 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg har gått på en stoffsmell et par ganger, og at jeg dermed har hatt en samtale inni hodet mitt omtrent sånn:
|
|
|
#28 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for tilståelser
|
|
|
|
#29 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er lat. Og når det er ferie er jeg enda latere enn ellers.
|
|
|
#31 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er lat og jeg har ikke gjort noe fornuftig på jobb i hele dag. :tilstår:
|
|
|
|
#32 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg har begynt på å røyke igjen i ferien...
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg på grunn av diverse omstendigheter i mange år har hatt en intimsone på minst to meter. Jeg har følt meg direkte dårlig av overfallsklemming fra nesten ukjente, kolleger osv, og det er fortsatt bare mann og barn jeg kan klemme helt komfortabelt. Men jeg er blitt mye, mye bedre. Klemming både når man kommer og når man går er veldig utbredt i vennekretsen min, og nå er jeg tilvent og syns i og for seg det er hyggelig. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er en sånn som sitter på kontoret og ler høyt for meg selv av morsomme tilståelsestråder. Godt jeg får ferie om noen timer
|
|
|
|
#35 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg har ettergravidvondtibaken. Derfor trøstespiste jeg vaniljeis med kaffe på mens jeg så en ekstremt grafsete episode av Dr Phil. Etterpå fant jeg sjokolade som også ble trøstespist. Og nå husket jeg at jeg har lovet guttene å gå på kafe i dag. Får trøste meg med at jeg må gå fram og tilbake, og at bakkene hjem sikkert tar knekken på et par av m&m-ene jeg har helt i meg. :bekjenner: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
kamerat
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg må bare slutte å late som om jeg liksom jobber i dag, tror jeg.
|
|
|
#38 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg ikke er skapt for å ha folk rundt meg 24/7 i 2 lange månender. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tatt på
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg kjøpte to par like sko i dag bare fordi jeg ikke greide å bestemme meg for farge. Og jeg skulle egentlig vært på jobb da jeg kjøpte de.
|
![]() |
|
|