|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelser
Jeg tror jeg må tilstå at jeg nettopp fikk tilbake litt av troen på noen av lærerstanden!
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg drikker cola på dagtid når ingen barn ser det. Noen ganger skjuler jeg det i en kaffekopp.. Jeg spiste is til frokost i dag, og pizza til frokost i går. Ikke akkurat sunn kost om dagene nei.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserJeg liker klemmer og pjusking. Jeg liker ikke så veldig å være på hotell i utlandet der det er svensker, dansker eller nordmenn, kjenner jeg nå. Vi bor på et lite hotell og halvparten er visst skandinaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg er hekta. Jeg tilstår å være medlem av diverse utenlandske nettsamfunn der vi utveksler all vår kompetanse, alle våre behov, våre erfaringer og våre drømmer. Jeg tilstår at jeg tidligere i sommer fikk hjertebank og svette håndflater, et fårete smil og rødmende kinn da jeg fikk øye på et prakteksemplar på Egertorget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
Åneida. Jeg hadde kamofarget regnponcho akkurat da jeg kastet meg over en stakkars, langt kulere, medforumist. Resten av tiden hadde jeg sorte, slitte jeans og sort, trang genser. |
![]() |
![]() |
#66 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er akkurat nå ineffektiv på jobb fordi jeg skal løpe hjem (til tomt hus!) og gruuuuuer meg!!
![]() |
#67 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, da var det ikke deg og det var bra for det er ikke sånn jeg tror du ser ut.
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserNeida, med mindre du har planer om å utbrodere hva du gjør med den kløen. "Klø igjen" sa bestefaren min, hvis vi hadde fått myggestikk og det klødde. |
![]() |
![]() |
#71 |
Ringskrømt
|
![]() |
#72 |
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelsernei jeg tulla ikke men fikk heller ikke med meg at du gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Den store tråden for tilståelserDet var sikkert en dårlig spøk. Jeg oppfattet tråden som litt fjasete på åpent forum som den er, og fikk ikke med meg at folk delte personlige ting utover kjeder meg på jobben, har gjort nada.
![]() |
|
|