Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen erfaring med Lorry i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 22:46   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen erfaring med Lorry i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg liker veldig godt Lorry og det er et hyggelig sted å gå ut en vennegjeng. God mat, og de har også servering ganske seint. Jeg synes også det er litt mindre snobbete og pretensiøst enn mange av de andre stedene i strøket som preges av høy Oslo vest-faktor.

Nja, verken Bjørungs, Rust, Plah eller Litteraturhuset er spesielt vestkantaktige, synes jeg. Tror flere av de verste stedene i området er borte nå. Vi hadde forresten middag for ca. 20 i jobbsammenheng ved juletider, og det er virkelig strålende hvis man er glad i thai-inspirert mat.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.