Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hund i flykabinen til utlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 09:48   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund i flykabinen til utlandet

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes synd på den hunden som satt å bjeffet rett under oss fra Milano nå i sommer. Jeg skjønner ærlig talt ikke at man vil utsette dyret sitt for en flytur. Men så har jeg null interesse for hunder, og klarer ikke helt å sette meg inn i behovet.

Jeg er veldig glad i hunder, og skjønner ikke at noen vil utsette hunden sin for det. Tror hunden skal være ganske sterk i psyken om den ikke blir redd av å sitte i lasterommet i x antall timer.

Katter har jeg ikke kjennskap til, men det ville vært mye verre for meg med en katt på flyet enn om noen hadde røyket der...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.