Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bergans regnkåpe - noen som har denne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 23:37   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergans regnkåpe - noen som har denne?

..fortrinnsvis i Large, og kan si noe om størrelsen?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 23:42   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?

Jeg har ikke den modellen, men har prøvd den. Jeg har en annen modell. Jeg er str 46 og passer fint til XL i begge modellene.

Gammel 04-08-12, 23:42   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har ikke den modellen, men har prøvd den. Jeg har en annen modell. Jeg er str 46 og passer fint til XL i begge modellene.

Hm, ja nemlig. Jeg er ca 42, og jeg har prøvd XL som var for stor og M som var for liten. Nå håper jeg moren min finner L (i en spesiell butikk, hvor den er billigere), men da får jeg altså ikke prøvd den.

Gammel 04-08-12, 23:43   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Altså kan jeg ikke si noe som størrelse large, annet enn at jeg ikke er large.

Gammel 04-08-12, 23:44   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Altså kan jeg ikke si noe som størrelse large, annet enn at jeg ikke er large.

Nei, men det stemmer med mitt inntrykk av at XL er en del for stor til meg, og da virker det forsåvidt rimelig at L passer.

Gammel 04-08-12, 23:47   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tilsvarende modell i M og den er romslig til meg som bruker 38/40.

Gammel 04-08-12, 23:49   #7
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Da hadde jeg gamblet på at den passer, og heller solgt den videre her inne.

Jeg er veldig fornøyd med min, det er bare å riste den så er den tørr. Jeg er i tillegg lang og har lange armer og den er lang og god i armene.

Gammel 04-08-12, 23:52   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har en tilsvarende modell i M og den er romslig til meg som bruker 38/40.

Det høres jo lovende ut. Men er virkelig M lang nok til deg på ermene? Den var riktignok for trang til meg, men også altfor korte ermer.

Gammel 04-08-12, 23:53   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det høres jo lovende ut. Men er virkelig M lang nok til deg på ermene? Den var riktignok for trang til meg, men også altfor korte ermer.

Ja, utrolig nok. Jeg har ganske lange armer, men denne funket greit på meg.

Gammel 04-08-12, 23:54   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Da gjenstår det bare å håpe at modern finner den i Large .

Gammel 05-08-12, 00:12   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har den i L, og er en 42-44. Jeg bruker 75F i bh, og jeg får en fleece av litt tynnere kvalitet under. (det er rundt brystet det vil bli trangt først, pga fasongen.

Gammel 05-08-12, 00:16   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tre stk litt andre typer ull, skall og dun, men samme lengde og model på en måte. Jeg er svær, ikke så gigantisk i bredden men 181 og med j-cup så jeg trenger størrelse. XL passer helt utmerket og kunne gjerne vært smalere,så om du ikke er i slekt med Gygrid skulle L være mer en stort nok.

Gammel 05-08-12, 18:25   #13
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er en 42 (L) i overkroppen og har prøvd regnkåpa i butikken. Fant ut at jeg hadde måttet ha M i den, så jeg synes den virket romslig i størrelsen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 23:03   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke denne, men flere andre Bergans jakker og synes de er romslige i størrelsen. Lengden på ermene er også bra (jeg er høy, 179 cm, og sliter ofte med lengden på ermene).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.