|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg har ikke den modellen, men har prøvd den. Jeg har en annen modell. Jeg er str 46 og passer fint til XL i begge modellene.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?
Hm, ja nemlig. Jeg er ca 42, og jeg har prøvd XL som var for stor og M som var for liten. Nå håper jeg moren min finner L (i en spesiell butikk, hvor den er billigere), men da får jeg altså ikke prøvd den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Altså kan jeg ikke si noe som størrelse large, annet enn at jeg ikke er large.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg har en tilsvarende modell i M og den er romslig til meg som bruker 38/40.
|
|
|
#7 |
|
på slep
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Da hadde jeg gamblet på at den passer, og heller solgt den videre her inne.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Det høres jo lovende ut. Men er virkelig M lang nok til deg på ermene? Den var riktignok for trang til meg, men også altfor korte ermer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Ja, utrolig nok. Jeg har ganske lange armer, men denne funket greit på meg.
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg har den i L, og er en 42-44. Jeg bruker 75F i bh, og jeg får en fleece av litt tynnere kvalitet under. (det er rundt brystet det vil bli trangt først, pga fasongen.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg har tre stk litt andre typer ull, skall og dun, men samme lengde og model på en måte. Jeg er svær, ikke så gigantisk i bredden men 181 og med j-cup så jeg trenger størrelse. XL passer helt utmerket og kunne gjerne vært smalere,så om du ikke er i slekt med Gygrid skulle L være mer en stort nok.
|
|
|
#13 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg er en 42 (L) i overkroppen og har prøvd regnkåpa i butikken. Fant ut at jeg hadde måttet ha M i den, så jeg synes den virket romslig i størrelsen.
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bergans regnkåpe - noen som har denne?Jeg har ikke denne, men flere andre Bergans jakker og synes de er romslige i størrelsen. Lengden på ermene er også bra (jeg er høy, 179 cm, og sliter ofte med lengden på ermene). |
|
|
|
![]() |
|
|