Sv: Renault Grand Espace
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Kanskje dere klarer å spore opp en Toyota Verso 2003 eller nyere (var det ikke da 7-seteren kom?), som er litt rimeligere enn denne? http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=35876947
7 seter, god plass, og vår Verso, som er fra 2002 (5 seter), går som en KLOKKE og er veldig driftssikker. Det vi har hatt av utgifter har vært knyttet til rust under bilen fordi vi a) kjører mye på saltede veier og b) ikke er flinke til å spyle bilen under og c) akkurat dette er et kjent problem med Toyota. Men de utgiftene har vært overkommelige og stort sett varslet i god tid, i forbindelse med service.
Skulle jeg kjøpt en "gammel" bil, så ville jeg kjøpt Toyota.
Opprinnelig lagt inn av mrc, her.
Verso er en 5 seter med 2 "nødseter". Forstår det mer slik at det er et segment større bil enn Verso, Zafira, Touran o.l. som er aktuelt her?
Stemmer. Versoen er for liten. Vi har fire barn og noen av de begynner å bli ganske store.
Vi har kikket oss blinde i dag på ulike biler, men finner strengt tatt ikke noen som er klart bedre enn Sharan/Galaxy/Alhambra. Ja det er mye feil med disse, men det meste (utenom elektronikken) er greit å fikse selv, selv for min bilhatene mann. Jeg vil så gjerne finne den perfekte bilen, men jeg skjønner at til den lille summen vi kan betale så er det vanskelig å få alt.