|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Aurora i Blokk Z av Anne Cath. Vestly. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Akkurat nå går det i Nilsen og krabbene, Nilsen og krokodillemamma, Monsteralfabetboken og Sabeltanns alfabetbok.
|
|
|
#65 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Jeg leser en helt fantastisk bok for femåringen, som kom ut i fjor og som jeg akkurat har oppdaget: Monstrene i Dunderly. Den er så spennende at hun sitter og hopper i stolen, og har så flotte illustrasjonerat jeg bare sitter og koser meg med bildene. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Nå er det visst en stund siden jeg har lest for 7-åringen. Hun leser så mye selv nå. Men nå som skolen snart starter igjen vil jeg gjerne lese mer for henne. Tips til hva jeg kan lese som kan fenge en lesehest?
|
|
|
#67 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Lars er Lars, Lars danser og Lisen får ikke sove er ukas favoritter
|
|
|
#68 |
|
awesom
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2
Jeg leser også Doktor Proktors tidsbadekar for gutta nå. Både jeg og gutta digger den.
|
|
|
#69 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Hobbiten av J.R.R. Tolkien
|
|
|
|
#70 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Jon Bing: Zalt – dampherrenes planet. De slukte Azur og ville ha mer, nemlig!
|
|
|
#73 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Jeg har lest mye for guttene mine, men først nå i sommer prøvd oss på en "vanlig bok", for å se om guttene klarte å følge historien kapittel etter kapittel. Og det gjorde de, og vi koste oss i noen uker med oppfølgeren til Dragetreneren, og äkkurat nå husker jeg ikke helt hva den heter.... |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Harry Potter og Mysteriekammeret. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå? Tråd 2Vi har akkurat begynt på Georgs magiske medisin, Roald Dahl. Primært rettet mot Dåtten.
|
![]() |
|
|