|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Jeg er dypt sjokkert over at et menneske kan gjøre slikt. Godt at det fikk sportslige følger for ham. Håper han også blir politianmeldt og får en klekkelig bot. Personlig er jeg tilhenger av strengere straffer enn som så, men sannsynligheten er vel ikke stor for det...
![]() |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Jeg håper han blir utestengt av klubben også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?
Nei, lokalavisen melder i dag at at gutten angrer veldig og treneren mener han har fått straff nok.
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Egentlig er det ikke straff nok. Det er mishandling av et dyr. At man er stresset på banen synes jeg ikke er "god nok" grunn, man gjør ikke slik.
![]() |
#10 |
This is normal!
|
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Det han har gjort er forferdelig dumt. Samtidig: Hva skal man oppnå med å straffe han ut over det som har vært så langt. Dette dreier seg så vidt jeg har skjønt om en ung gutt. Historien har blitt fortalt i riksmedier (der han har blitt navngitt), jeg vil tro han har fått klare tilbakemeldinger fra folk rundt seg på hvor idiotisk dette var og han fikk en straff der og da (rødt kort). Å kaste ham ut av klubben synes jeg høres lite lurt ut.
![]() |
![]() |
#12 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Helt grei straff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Han blir vel anmeldt i tillegg, så jeg regner med det svir. |
![]() |
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Jeg syns de sportslige konsekvensene var tydelige og strenge nok. De sender klare signaler på at dette ikke er akseptabelt.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Jeg synes det er vanskelig å mene noe veldig bastant, uten å ha sett episoden selv. Det er forskjell på et spark a la fotball, og et "skyve-spark" av typen flytte på.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Grei straff dersom de hadde kombinert det med at han måtte være x-antall timer og jobbe sammen med dyrebeskyttelsen (eller lignende tiltak). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
Men den type straff er det vel ikke riktig at en fotballklubb tar initiativ til? Skal det gis straff utover karantene og rødt kort, så synes jeg det er politiets ansvar.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passende straff for å sparke dyr?Aner ikke hva klubben kan eller ikke kan få spilleren til å gjøre. Personlig syntes jeg det hadde vært flott om treneren eller klubben påla han å gjennomføre et slikt tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
Hvis han er lur, så gjør han det på eget initiativ...
![]() |
|
|