|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Knall rosa Emmaljunga scooter?Ser ut til at jeg har kjøpt sovevogn til barnehagen, en knall rosa emmaljunga scooter med noe sort på, usett.... Selger visste lite om den, annet enn at hun hadde kjøpt den brukt av ei som hadde hatt den ett år og så hadde hun brukt den en sommer. Jeg innbiller meg at det er gammel scooter og ikke 2.0. Virker som om den får skryt for størrelsen sin rundt på nett iallefall, selv om jeg ikke har funnet noen mål. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?En slik kanskje?
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?He he jeg ser for meg noe sjokkrosa- og det er vel igrunnen bedre enn den babyrosa der gitt...tror ikke en gang jeg ville kjøpt den om jeg hadde fått ei jente, verken før eller etter tre gutter... Men den er vel av nyere dato etter hva jeg husker fra da vi skulle kjøpe vogn til minsten første gang. Men altså, man sier ikke nei til en Scooter til 400kr, om den virkelig er så strøken som hun sier. SELV om den er rosa. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Men scooteren kan ikke legges helt ned. Kun hvilestilling. Funker det til sovevogn da?
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sønnen min sover bedre i Brio Go, som kun har hvilestilling, enn i Brio Happy, som er helt flat.
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Vi hadde også en Brio som kun hadde hvilestilling, så tror ikke det er noe problem. Men hele vognen var veldig liten. Han er 3 år. Jeg googlet litt og virket som om vognen er mye brukt som sovevogn så vi får prøve. Han sover sikkert kun gjennom vinteren og siden det ofte betyr tette neser slipper de bygge opp under han tenker jeg |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Jeg og min yngste elsket vår scooter, en av de beste vognene vi har hatt, stødig, lett og god. Kjempegod hvilestilling for en såpass stor gutt som din. Min hadde Simo som sovevogn, men hadde den aldri helt nede da han sov.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Jeg likte ikke scooter, kort liggelengde (90cm), trangt med pose under bumperbaren. Måtte kjøpe ny sovevogn når jenta mi var 2,5 fordi hun lå med bøyde ben og det var trangt
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Vi hadde simo kombi og den ble for kort for han :-) Vognen er nå i hus, ser den er litt kortere enn P&T, men tror dette vil fungere. Den er iallefall like mye sort som rosa... Er nok av den eldre typen scooter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Jeg ville heller ikke hatt den til sovevogn, men vi har brukt vår til turvogn og til korte lurer fungerer den greit, men den får en slags kant øverst ved hodet når den legges ned og den er ikke spesielt lang i ryggen så det blir fort dårlig plass for eldre/større barn. Jeg tenker også det kan bli trangt med pose i om vinteren.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Få se bilde da, jeg er nysgjerrig.
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Knall rosa Emmaljunga scooter?Står i barnehagen nå, men kommer hjem i ettermiddag så kan ta bilde da :-) |
|
|
|
![]() |
|
|