Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

2D-ultralyd er bare so last year

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 19:42   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Jeg lurer på hvor folk stiller ut alle slike rare svangerskapsting. Det tas gipsavstøpninger av magen. Hvor plasserer man det i et hjem? Hva med disse fosteravstøpningene? Peishylla?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:07   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg lurer på hvor folk stiller ut alle slike rare svangerskapsting. Det tas gipsavstøpninger av magen. Hvor plasserer man det i et hjem?

man bruker det som fruktfat..?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:12   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

man bruker det som fruktfat..?

Befruktning!
Hvilken herlig symbolikk.

Angrer veldig på at jeg ikke la meg under gipsen da jeg var gravid altså. Det hadde blitt et nydelig fruktfat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:31   #4
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Befruktning!
Hvilken herlig symbolikk.

Angrer veldig på at jeg ikke la meg under gipsen da jeg var gravid altså. Det hadde blitt et nydelig fruktfat.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.