|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?Min utadvendte enkle nestenåtteåring gledet seg, men var knust etter første dag og ville ikke gå der mer. Ny skole, sammen med mange fra skolen sin, men mens alle venninnene var havnet i gruppe med noen de kjente var hun helt alene, med brorparten gutter fra trinnet under (og de var bittesmå!). Det i seg selv gikk greitt, men hun var så ulykkelig etterpå; jeg hadde jo lovet at hun kom til å bli kjent med mange nye (det gjør hun jo alltid! Jeg lovet det fordi jeg var sikker på akkurat det!) men "det eneste jeg snakket med noen andre var sånn "kan jeg låne den etter deg" og sånn!"
Sist redigert av Miss Norway : 03-07-12 kl 11:43. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?Min ferdig-med-andre-klasse-ing synes sommerskolen er veldig gøy. I teorien. I praksis, not so much. Vi hadde egentlig ikke tenkt å melde ham på i år, siden han var så ambivalent i fjor, men nå ville han så gjerne igjen.
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?Jeg drar denne opp igjen nå som storebror også er på sommerskole. Han gledet seg enormt, og jeg tror igrunnen forventningene har blitt innfridd. Han er på naturfag, ikke på egen skole, men på en annen i lokalmiljøet. Vi visste ikke om han kjente noen, det viste seg å være en annen gutt der fra egen skole, men ikke en han har lekt noe særlig med - men han er veldig positiv sånn, gledet seg til å bli kjent med nye, og det ble han også |
|
|
|
![]() |
|
|