Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 00:35   #621
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Og så fikk jeg også kjøpe noe på Etsy igjen. :fornøyd:

Sist redigert av Che : 09-08-12 kl 10:18.
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 08:37   #622
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 08:41   #623
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 08:47   #624
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Fikk pakke i posten i går:

Elvis

(Er det bare jeg som synes sveisen til modellen er litt... rar?)

Denne, men i turkis.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 09:39   #625
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

(Er det bare jeg som synes sveisen til modellen er litt... rar?)

Nei. Hadde jeg vært en fugl, kunne jeg godt funnet på å legge et par egg på toppen.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 12:14   #626
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nei. Hadde jeg vært en fugl, kunne jeg godt funnet på å legge et par egg på toppen.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 12:29   #627
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt sko shopping,

Disse er fra Boden, mitt første skopar fra dem, superfornøyd!

Disse er på vei, fra New Look. Har aldri vært i nærheten av slike hæler, wish me luck.

Gammel 09-08-12, 12:45   #628
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått forsendelse fra Boden! Det er første gang jeg bestiller der på årevis, og egentlig burde jeg kanskje ha lært (selv om Amalfi og skjørtet var på ordentlig salg, da). Jeg er bittelitt usikker, for begge kjolene blir liksom litt for vide - pussig nok ikke over brystet, men like under, der jeg elsker at ting er ettersittende. Amalfi-kjolen (den ermeløse) har ingen midje heller.

Riviera:

Dette skjørtet var kanskje det mest vellykkede i forsendelsen:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 13:01   #629
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Flott skjørt, det har jeg også vurdert.

Gammel 09-08-12, 13:15   #630
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Å, fargen på den amalfi var lekker!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 13:39   #631
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Flott skjørt, det har jeg også vurdert.

Det beste er at det bare kosta 20 pund, men nå ser det dessverre ut til å være utsolgt. Også Amalfien var så billig!

Begge kjolene var for øvrig litt mer lilla i bunnfargen enn jeg trodde ut fra bildene.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 13:40   #632
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det beste er at det bare kosta 20 pund, men nå ser det dessverre ut til å være utsolgt. Også Amalfien var så billig!

Begge kjolene var for øvrig litt mer lilla i bunnfargen enn jeg trodde ut fra bildene.

Har sett skjørtet på Ebay.

Gammel 09-08-12, 13:44   #633
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Har sett skjørtet på Ebay.

Jeg trodde det var stjerner på skjørtet, men det viser seg å være blomster, i veldig fine farger (smaragdgrønt, lys turkis og indigo).

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-12, 13:49   #634
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jeg trodde det var stjerner på skjørtet, men det viser seg å være blomster, i veldig fine farger (smaragdgrønt, lys turkis og indigo).

Fristet! Jeg elsker den blåfargen. Lett å finne noe å kombinere med også. Må ta et søk igjen da kanskje.

Gammel 09-08-12, 20:00   #635
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 10-08-12, 01:39   #636
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg siklet på lenge, og nå er den bestilt.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 10-08-12, 03:19   #637
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått forsendelse fra Boden! Det er første gang jeg bestiller der på årevis, og egentlig burde jeg kanskje ha lært (selv om Amalfi og skjørtet var på ordentlig salg, da). Jeg er bittelitt usikker, for begge kjolene blir liksom litt for vide - pussig nok ikke over brystet, men like under, der jeg elsker at ting er ettersittende. Amalfi-kjolen (den ermeløse) har ingen midje heller.

Riviera:

Dette skjørtet var kanskje det mest vellykkede i forsendelsen:

Hvilken størrelse på Riviera kjolen? Jeg planlegger å kjøpe den men i annet mønster men skal gå ned en str til 6 da jeg har hørt at den er litt romslig størrelsesmessig. Det samme ser jeg av garment measurements også. UK8 blir veldig romslig i livet mens UK6 går akkurat.

Gammel 10-08-12, 09:58   #638
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hvilken størrelse på Riviera kjolen? Jeg planlegger å kjøpe den men i annet mønster men skal gå ned en str til 6 da jeg har hørt at den er litt romslig størrelsesmessig. Det samme ser jeg av garment measurements også. UK8 blir veldig romslig i livet mens UK6 går akkurat.

Jeg har bestilt 8, ja - i petit, som rekker meg like over kneet slik jeg liker det. Den er ikke så verst i livet, og ikke over puppene heller, men blir litt for posete i området mellom navlen og puppene. Det bulker seg når jeg sitter, og det hater jeg. Ifølge plaggmålene skal egentlig 8 være perfekt til meg (jeg er vel 65 i livet), men generelt synes jeg Boden-kjolene er litt slakke i mageområdet. Prøvde noen i butikken da jeg var i London sist, og da var det str. 6 som var nærmest å passe. Tror kanskje jeg kunne hatt 6 i denne også, men jeg får se hva jeg gjør. Antakelig er det ikke vanskelig å sy et par snitt i kjolen for noen som kan det.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-08-12, 10:18   #639
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne strikkekåpen fra Bodensalget i går, i lysegrå. Veldig fornøyd, tung og fin strikk og flotte store knapper.

http://www.bodenusa.com/en-US/Cleara...-Cardigan.html

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-08-12, 10:33   #640
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne har jeg siklet på lenge, og nå er den bestilt.

Oi, den var fin. Endelig en fløyelskjole uten hette..
Hvor har du kjøpt den da?
Er det et strikketfelt nederst på ermene?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.