Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FB-innstillinger og synlighet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 21:37   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FB-innstillinger og synlighet

Jeg gikk gjennom innstillingene for FB brukerkonto og slikt nå, og jeg sliter med å få helt oversikt over oppsettet ift hvordan det tidligere var (aner ikke når dette var endret).

Jeg ønsker i utgangspunktet at de som ikke er venner hos meg, skal se minst mulig. I tillegg skal jeg ikke være søkbar. Hvor bør jeg gå for å se at dette faktisk fungerer?

Hvis man er med i en gruppe, kan de andre i gruppa se mer av profilen min da enn hva som er vanlig når man ikke er venn med dem?

Det foresvever meg en innstilling man burde gjøre noe med så ikke FB kunne bruke mine bilder i annonser. Ikke at jeg legger ut så mye, men hvor gjemte den innstillingen seg?

Er det annet som man bør sjekke at er begrenset slik FB har utviklet seg?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 21:46   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB-innstillinger og synlighet

Gå inn på Privacy og vel "custom" (du kan velje mellom "Global" og "friends"). Då kan du sjølv styre kven som skal sjå kva. Eg trur "global" er default, og då er alt åpent. Vidare kan du velje ulike settinger, slik at du får opp kven som kan sjå kva. Dersom du bare vil ha venner, vel du dette.

Ikkje søkbar veit eg ikkje, men det vil eg gjerne finne ut sjølv.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.