Sv: Elsker Vidunderbarn og Den vidunderlige kjærlighetens historie
Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.
Det er jeg sterkt uenig i - skjønt jeg liker disse også, og alle de andre du nevner. Om ikke Tove Nilsen skriver bedre, skriver hun i alle fall lettere, på godt og vondt (synes jeg, da).
Du får liv til å vere ueinig, men kva er det du er ueinig i? At Roy Jacobsen ikkje skriv like godt som Tove Nilsen? Vel, eg synest skrivestilen til Jacobsen blir litt masete, det er litt som om eg saknar å "trekke pusten" når eg les. Setningane og avsnitta er litt for tettpakka for min smak. Det er veldig mange detaljar og veldig mange lange skildringar, og eg lurer litt på kor han vil med alt dette. Men for all del, heilt grei underhaldning. Eg merkar bare at Seierherrene nok aldri kjem til å stå på topp-ti-lista mi.
Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.
Er ikke Tove Nilsen mer barne /ungdomsbøker? Jeg tror jeg leste endel av de som 10-12 åring ...
Eg synest Tove Nilsen sine bøker har fleire lag. Skyskraperengler las eg som tenåring, og då eg las ho om igjen som vaksen syntest eg absolutt det var verdt det. Grunnen til at eg las bøkene på ny, var at Nede i himmelen kom ut, og eg fekk lyst til å lese dei gamle bøkene om igjen. Og Nede i himmelen er nok litt i mørkaste laget for ein tiåring. Trur eg.
|