Sv: Høstdress til 5-åring
Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.
Vi har motsatt erfaring, isbjørn har ikke vært slitt overhode eller blitt ødelagt så vi har solgt det videre, pop kunne vi ikke det med. Nå jar jeg kun prøvd en bukse derfra da.
Dyrt er det da, det er jeg enig i.
Vittig altså, med så ulik erfaring. Jeg har jo solgt PO.P videre som nytt, både jakker, bukser og dresser. Foruten sesongen som var, har vi nær utelukkende hatt tøy fra PO.P, så jeg føler jeg kan uttale meg med såpass mange sesonger som bruker. Jeg vet mange er veldiog fornøyd med Isbjørn, men jeg tenkte det kunne være nyttig å nevne at jeg ikke har den erfaringen selv. Og det gjelder jo ikke bare ett plagg. Vinterdressene virker derimot gode , men skallsettene har skuffet stort.
Jeg må faktisk mest hive skallsettene fra Isbjørn nå, i allefall buksene; buksa til Dåtten har flere hull rett gjennom bl.a og ingen av dem holder tett, til tross for 3-4 runder med impregnering sesongen gjennom. Selv billig regntøy gjør en bedre jobb der, mens PO.P og Reima har vist seg overlegen både hva gjelder slitestyrke og vanntetthet når det kommer til Fjåtten som er ute hele dagen, hver dag, hele året.
Kanskje jeg kan gi bort jakkene, men de er på sin side igjen sterkt misfarget av skitt. Aldri har jeg opplevd yttertøy/jakker så misfarget faktisk.