|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet
Håper barna dine var lagt på dette tidspunktet sånn at de ikke ble redde.
![]() |
#42 |
Leser
|
Jeg håper og tror at det er mulig å lære ungene å la være og sparke i setet forran seg selv om de har med bena. På samme måte som jeg tror de kan ta med leker og ikke leke med de på flyet.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-08-12 kl 09:15. Årsak: la til nektingen, så litt rart ut ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyetSelv om Sabeltann er en farlig mann og burde vært bura inne på livsstid, så synes jeg allikevel det er litt i overkant teit at disse ungene ikke fikk ta med seg en liten plast muskedunder på flyet. Så naturttro er de ikke liksom. Og når man kan ha med seg strikkepinner inn på flyet, så ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyetVi så dette på nyhetene i går og tenkte "herregud". Altså, har ikke folk sperrer på hva de ringer tips etter? Skjønner de ikke at de fremstår som idioter?
![]() |
#45 |
Ute på tur
|
Og vi pakket ikke Lego sverdet skumgummi) når vi reiste fra Billund og det var ingen som hevet et øyenbryn, hverken i sikkerhetskontrollen eller ombord i Norwegian. Ikke tror jeg de andre reisende ble engstelig heller av å se fireåringen med det.
![]() |
#46 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyetHva skal man si? synd, trist leit. Ingen sympati! God gjort av avisen å bruke ressurser på dette!
![]() |
#47 |
Administrator
|
Jeg vil tro sikkerhetskontrollen i Billund er like fleksibel på Lego-effekter som Kjevik er på Sabeltann-effekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Legosverdene av skumgummi er ganske uskyldige sammenlignet med de harde sabeltann og langemannsverdene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|