Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 13:34   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Buksene fra Motherhood er de beste jeg har hatt også. De har nesten som strømpebuksestoff i livet som sitter kjempegodt uten å bli for stramt. Tanktinien jeg kjøpte der var og veldig god og er blitt brukt mye. Eneste jeg har vert missfornøyd med var en genser jeg kjøpte og en trøye. Tror ikke de var min passform rett og slett.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 13:41   #22
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Mammabutikken.com har mye til 50% nå. De pleier å ha en del pent. http://www.mammabutikken.com/.

Og vips hadde eg og lagt inn ei bestilling... Takk for tips!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 13:46   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du er kjoledame, synes jeg kjoler i jerseystoff fra vanlige butikker funka fint gjennom hele svangerskapet. Særlig kledelig er det hvis de er avdelt under brystet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 13:52   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg er definitivt kjoledame, så jeg bruker noen av de vanlige kjolene mine fortsatt og kan sikkert gjøre det en stund. Sist funket vanlige kjoler dårlig, men det er jo verdt et forsøk å sjekke!

Gammel 01-07-12, 13:57   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det kommer litt an på hva som er i 'motebildet' den enkelte sesongen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:00   #26
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Det eneste jeg har sett av kjoler med type empireliv e.l. er litt vel blomstrete for min smak, for å si det sånn... Mulig jeg har sett på feile steder.

Gammel 01-07-12, 14:06   #27
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant flotte topper på POP forrige gang, litt dyre men de satt fint på og var i kjempegod kvalitet.

Jeg handlet mesteparten hos spesial butikk i Stavanger, dyrt, ja men jeg var fin og trengte slike ting til jobb. Kan ikke nå huske hvilke merker det var snakk om, jo, noe var i alle fall Noppy. Holdt seg flott vask etter vask. Alt er dessverre gitt vekk, men det ville nok blitt for lite til deg uansett. Var str M.

Gammel 01-07-12, 14:10   #28
ingling

ingling sin avatar

Standard

POP har visst ikke lenger.

Jeg trenger også litt finere ting til jobb, i hvert fall mer eksterne møter og konferanser i løpet av høsten. Tenker jeg kjøper noen litt dyre ting og resten brukt / rimelig.

Gammel 01-07-12, 14:20   #29
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

POP har visst ikke lenger.

Jeg trenger også litt finere ting til jobb, i hvert fall mer eksterne møter og konferanser i løpet av høsten. Tenker jeg kjøper noen litt dyre ting og resten brukt / rimelig.

Sånn tenkte jeg også, stort sett. De fleste buksene var dyrere, og så supplerte jeg på med endel rimeligere, enkle topper fra H&M.

Gammel 01-07-12, 14:28   #30
ingling

ingling sin avatar

Standard

Ja, sant. Jeg har et utall svarte langermede gensere fra HM Mama, de har jeg brukt hele veien etter at jeg fødte sist også, for de er så herlig lange og gode.

Gammel 01-07-12, 15:06   #31
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg rakk akkurat opphørssalget på PoP i veke 11, og har to favorittights derifrå. Dei er veldig gode, og ein heilt anna kvalitet enn alt anna. Men dei norske PoP-butikkane, har slutta med mammatøy. Dei har framleis i Sverige, men dei sender ikkje til Norge. Dessverre.

Gammel 02-07-12, 10:49   #32
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

I Sandvika i Rådmann Halmrastvei rett ved siden av The Sushi bar er det en damebutikk. Der har de en kjole som jeg tror ville passet perfekt som gravidekjole også. Den er virkelig fin, og med rommelig A-fasong. Går mest i sort, med hals i hvitt og litt mønster på nedkanten i farger.
Den var feilmerket i pris, så ikke la deg skremme for mye av prisen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 11:00   #33
ingling

ingling sin avatar

Standard

Takk, Gnuri, men jeg er så å si aldri i Sandvika - feil side av byen.

Gammel 02-07-12, 11:13   #34
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Dere erfarne internettshoppere: Står det oppgitt konkrete mål for størrelsene på klærne?

Jeg bruker vanligvis stor str i bukser, men det er pga stor mage, og med mammabuksetopp (hihi, hva heter det? ), så trenger jeg sikkert mindre størrelse i mammabukser enn det jeg gjør i vanlige bukser.. Men hvilken?

Og hvordan fungerer returnering av klær som ikke passer? Må man betale returporto selv? Blir det mye?

Har så innmari lyst til å få masse nytt og kult! Kjøpte litt på Motherhood og Gap sist gang, men da var jeg i USA på rette tidspunktet.

Noen som har tips til fine sommerskjørt?? HM hadde ingenting da jeg var innom, bare svarte bomullsskjørt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 11:35   #35
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Dere erfarne internettshoppere: Står det oppgitt konkrete mål for størrelsene på klærne?

Jeg bruker vanligvis stor str i bukser, men det er pga stor mage, og med mammabuksetopp (hihi, hva heter det? ), så trenger jeg sikkert mindre størrelse i mammabukser enn det jeg gjør i vanlige bukser.. Men hvilken?

Og hvordan fungerer returnering av klær som ikke passer? Må man betale returporto selv? Blir det mye?

Har så innmari lyst til å få masse nytt og kult! Kjøpte litt på Motherhood og Gap sist gang, men da var jeg i USA på rette tidspunktet.

Noen som har tips til fine sommerskjørt?? HM hadde ingenting da jeg var innom, bare svarte bomullsskjørt.

Ein har 14-dagers angrerett ifølgje kjøpsloven. Då må ein betale returporto, men eg har aldri hatt problem med å få sende tilbake til norske butikkar. Då eg bestilde frå Ellos, bestilde eg bukser i to str. og sendte halvparten tilbake etter prøving.

Gammel 03-07-12, 00:00   #36
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jupp feil side for meg også- men jeg var tilfeldigvis der en dag, og så den kjolen

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Takk, Gnuri, men jeg er så å si aldri i Sandvika - feil side av byen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 23:26   #37
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg fått klærne fra mama licious. Er veldig fornøyd med grønn kjole, Grå kjole og en blå kjole de er utsolgt for. Og ytterjakken var fin. Størrelsene er som H&M. L er 42. Det er måltabell på siden der.

Skal returnere en capribukse som ikke var fin på, og en dongribukse som ble for stor over rumpa(uvanlig problem!).

Gammel 04-07-12, 11:43   #38
ingling

ingling sin avatar

Standard

Takk for info, venla! Jeg skal også bestille litt etterhvert, tenker jeg. Nå har jeg vært heldig og får arve litt, så får jeg se hva jeg trenger videre.

Gammel 16-08-12, 09:25   #39
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppdaget at de hadde salg hos milker.dk i går. Så da ble det et par mamma/ammekjoler på meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.