Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 18:23   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Ah, jeg må bare fortelle om min datter som var så lei av vafler, og ikke hadde lyst på det i matpakken flere ganger.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 18:24   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ah, jeg må bare fortelle om min datter som var så lei av vafler, og ikke hadde lyst på det i matpakken flere ganger.

Og min gutt er så lei av Armani og vil heller ha klær fra Cubus.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 18:28   #3
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Rine: Nei, jeg fnyser ikke av de som sender med barna sine kneipbrød og prim, jeg har selv en sønn som ikke skal ha brød med korn i og som er såre fornøyd med det, jeg fnyser av voksne som ikke skjønner at andre barn ikke vil ha det til alle måltider.
Og jeg lager ikke matmuffins, grove vafler og gud vet hva, jeg ønsker bare å sende med han frukt og grønnsaker som han selv kan få lov til å spise uten at de voksne skal ta det fra han og gi det til de andre barna.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.