Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

"The worst craft idea ever!"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-12, 15:28   #21
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "The worst craft idea ever!"

Men hva er ideen bak dette her da? "Kamufler at du egentlig ikke leser bøker, men bare samler stæsj i bokser med å lime bokrygger på eskene"?

Gammel 17-08-12, 15:36   #22
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Dette var bare ufattelig teit og unødvendig da...! Syntes kommentaren fra forfatteren var priceless dog!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:37   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøkene mine er bestevennene mine! Gamle bøker er gamle venner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:42   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da voldsomt? Kaster litt mer bensin på bålet, jeg :

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:44   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Det var da voldsomt? Kaster litt mer bensin på bålet, jeg :

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:46   #26
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Limpistol.

Det var det jeg også tenkte.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 16:41   #27
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bøkene mine er bestevennene mine! Gamle bøker er gamle venner.

Bøker er som folk, enkelte er bestevenner. Andre kunne ha gått i søpla anytime.

Åpenlyst kanskje. Egentlig er jeg bare inne i tråden for å fortelle at jeg har kjøpt disse i dag. De kommer definitivt innunder vennebøkene. (Og ørene på slutten av livet kan brukes - i god FP ånd - til å skremme ungene fra å ta hull i dem. )

Gammel 17-08-12, 16:55   #28
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men hva er ideen bak dette her da? "Kamufler at du egentlig ikke leser bøker, men bare samler stæsj i bokser med å lime bokrygger på eskene"?

Det var nok tanken, ja. Det hadde kanskje vært en idé å ikke bruke samme boka flere ganger da, men hun var tydeligvis ikke belest nok til å tenke på det selv.

Gammel 17-08-12, 16:58   #29
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der var jo bare trist.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 17:04   #30
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle seriøst vurdere å rødprikke deg, men.... :snerr:

jeg syns ikke man skal herpe bøker for moro skyld, altså, men de er ikke helligere for meg enn andre gamle ting.

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 17-08-12 kl 19:10.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 17:50   #31
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner noen som har falske bokrygger i bokhyllene så det skal matche resten av interiøret. Jeg lo en uke da jeg oppdaget det.
Hva er galt med ordentlige bøker, liksom. Eller kanskje de ikke driver med sånt.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 20:11   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har sett for mye på "Rosens Navn" ...

(jeg refererer til filmen, ikke til boken, sef).

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 20:50   #33
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke det forholdet til bøker som mange andre her har, men dette ser jeg på som meningsløst uansett.

Der JEG får hjertebank er når folk laster ned filmer istedet for å ha "the real thing". (Ja jeg vet det er helt vanlig nå, men for meg er det fremdeles det å HA filmene i hyllene som teller!)

Gammel 17-08-12, 20:52   #34
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Der JEG får hjertebank er når folk laster ned filmer istedet for å ha "the real thing". (Ja jeg vet det er helt vanlig nå, men for meg er det fremdeles det å HA filmene i hyllene som teller!)

Jeg er sånn når det gjelder Kindle o.l.. Jeg kan ikke begripe at folk leser bøker på den måten, halve gleden er jo å holde boken i hendene, bla sidene selv og så å kunne nyte synet av boken i hylla etterpå.

Gammel 17-08-12, 20:56   #35
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er sånn når det gjelder Kindle o.l.. Jeg kan ikke begripe at folk leser bøker på den måten, halve gleden er jo å holde boken i hendene, bla sidene selv og så å kunne nyte synet av boken i hylla etterpå.

DET er jeg enig i. (Selv om jeg ser at det er plassbesparende med Kindle, nedlastede filmer osv. Men nei...det er ikke meg. )

Gammel 17-08-12, 21:04   #36
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er stort sett enig i dette, og har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg synes Kindle er en Bra Ting. Men det hadde jo vært praktisk, når jeg skal på tur blant annet, å kunne pakke ned én Kindle, heller enn 4-5 bøker. Det bruker jo en god del av bagasje-vekten og -plassen. Men jeg kan jo ikke ha Kindle-bøkene i bokhylla. Vil ha både pose og sekk, men bare betale for enten posen eller sekken.

Gammel 17-08-12, 21:06   #37
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg ser helt klart at det er plassbesparende (jeg begynner selv å lure på hvor vi skal kunne ha flere bokhyller), og jeg tenker også at hvis alternativene enten er Kindle eller "ikke lese bøker i det hele tatt", så foretrekker jeg jo helt klart sistnevnte.

Gammel 17-08-12, 21:10   #38
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Uff, det der var jo bare trist!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 22:01   #39
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Kjenner meg enda provosert jeg

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 22:43   #40
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hysterisk, synd lyden sugde. Hun sa ett eller annet om å bruke sidene på en vegg.

Når det gjelder de kasettene Agent Scully viser er det jo det falske bøker ikke slaktede bøker. Det er vel for å skjule at du leser blader heller enn bøker.

Bøker jeg ikke vil ha vil jeg jo heller ikke late som jeg har og ha dem synlig. Bokhylleplass er uansett en knapp ressurs.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.