|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Søt og rar
|
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?
I hvert fall går det an å brette opp 56 her og der om det er for stort, men er det for lite, så er det for lite.
|
|
|
#162 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Eg har brukt 50 i starten på begge, men fordi vi hadde det - ikkje fordi dei trong det. Begge var rundt 50 cm og 4.1-4.2 kg. Kjøp eit par sett i 50 viss du trur de vil verdsette at den har passe store klede dei første par dagane, la vere dersom lengre brukstid er viktigare. Butikkane er opne, far kan stikke ut og handle viss det trengs. (Ho eg delte rom med nokre timar på barsel måtte kjøpe nye klede fordi dei dei hadde med var for små.) (Ikkje at du nødvendigvis treng kleda på barsel, men eg synes sjukehustøy er kjipe greier.) |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Eg tenker jo at det var så mykje i den posen vi kjøpte, at det kanskje kan halde? 6 cm for stort er vel ikkje så mykje, eller er det dumt med for store klede. Eg var 51 cm. då eg blei født. Og sist UL låg han litt under gjennomsnittstreken. Det er kanskje greit å kjøpe littegrann og supplere, viss han er veldig liten. |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Som Daisy skriver så er butikkene åpne etter fødsel og man kan handle etter behov. Junior la på seg veldig mye de første ukene etter fødsel . Altså type 300-500 gram i uka. I en god stund før det roet seg. Varierer veldig hvor lenge de "bor" i de forskjellige str. Størrelse 62 og 68 er typiske str for folk som kjøper gaver. Iallefall var det sånn hos oss så der kjøpte vi selv nesten ingenting. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Librocubicularist
|
Det står i informasjonsbrevet at vi bør ha med litt tøy. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Kanskje et par bodyer i 50 er greit å ha. Min eldste på 52 cm svømte i alt jeg hadde av 56. Jeg hadde ikke kjøpt noe i str 50 for han var estimert til ca 4.3 kg, og da han viste seg å være 3.4 så passet ikke 56.
|
|
|
#167 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Vi hadde knapt nok noe i str 50. Jenta var under 3 kg når hun ble født, så ønsket oss litt str 50 i barselgave fra nærmeste familien. Så brettet vi litt på det vi hadde i 56. Sykehusklærne var i alt fra 56 til 80, så hun ble fort vant med brett
|
|
|
#168 |
|
Librocubicularist
|
Dei sa 3,2 sist til oss, men det var i veke 24, trur eg, så det er jo sikkert litt unøyaktig. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Jeg hadde med str. 50 (og 56) på barsel begge gangene. På nummer en prøvde vi lattermilde på en body. På nummer to gadd jeg ikke.
|
|
|
|
#170 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Disse lilla fine bæsjebosene er fryktelig dyr. Men om du går til hundehylla kan du få hundebæsjeposer til en veldig rimelig penge.
|
|
|
#171 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Begge mine begynte med str 56, hadde ingenting i str 50. Eldste var 4250 gram og 55 cm lang, yngste var 49 cm lang og 3668 cm (eller noe sånt, husker plutselig ikke). Det gikk fint å brette litt.
|
|
|
#172 |
|
-Holy macaroni-
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Om du ikke kommer deg ut er jo nettshopping supert!
|
|
|
#174 |
|
Librocubicularist
|
Meiner du slike wetbags, eller er det noko anna du tenker på? Eg har ikkje bæsjeposer på lista mi i det heile tatt... |
|
|
|
|
|
#175 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Mens vi derimot har brukt str 50 i flere uker til våre som var henholdsvis 47 og 49 cm da de ble født. De druknet jo i str 56. Så det er umulig å vite.
|
|
|
#176 |
|
-Holy macaroni-
Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?Så bare en kommentar ang at ei brukte brødposer til bæsjebleier(?), men nå så jeg plutselig at du skal bruke tøybleier og disse posene er for papirbleier
|
|
|
#177 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
|
|
|
#178 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() |
Det er lurt å pakke bæsjebleier i ein pose, særleg etter at andre ting enn morsmjølk er innført i kosten. Viss du skal bruke rispapir i tøybleiene er det ikkje sikkert det kan hivast i do (kjem an på avløpssystemet), og då er det kjekt å pakke driten i ein pose før den går i søpla. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Like greit at man ikke får så mye gaver, man har gjerne nok av upraktiske klær i størrelse 56 og 62 når man får tredjemann tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|