|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Sånn reimatec med pute i baken har lille hatt i år. Jeg er fornøyd med dressen, den holder ham varm og tørr og det er jo det viktigste i tillegg til god bevegesesfrihet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Av ulike grunner endte fireåringen opp med tre dresser denne vinteren.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Storesøster hadde Trolldress med uttagbart ullfor, tvillingene hadde Reimatec. Dressene til ungene er brukte (ene er arv etter storesøster, den andre er kjøpt brukt) og har holdt seg veldig fint. Trolldressen var ny og veldig bra - god og varm og sånn, men spjæret så det sang etter da storesøster (jfr. en ansatt i bhg) hang fast ermet da hun klatret på et gjerde. Siden lappeteknikken min ikke er til å skryte av ble det nok en ny dress på henne. Kjøpte Reimatec da, og håper den kan brukes litt utover høsten igjen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har reimatec og er veldig fornøyd. Så har vi en to delt en fra Cubus til ekstra skift. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har hatt reima til lillegutt. Han ble 2 i november, og vi har str 92 til han. Perfekt størrelse hele vinteren. Den er brukt hver dag i hele vinter, og det syns nesten ikke at den er brukt. Littebitt slitasje på kne og rompe, men en må se godt etter for å se det. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
--
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Ticket2Heaven dress her. Superfornøyd og barnehagen har skrytt veldig av den. Den er nå litt slitt på knærne, men det har vært lite snø denne vinteren og 4-åringen er høyt og lavt. Har heller ikke opplevd at han har blitt kald eller våt. Lett å ta på seg selv og fin å bevege seg i også. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Minsten hadde Reimatec.(baymodellen)
|
|
|
#28 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Trolldress fra Rampetroll serien
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?S på 2 år har hatt Trolldress. Den har vi vært kjempefornøyde med. Utrolig greit med vår/høst/vinterdress i ett for jeg synes vår/høst sesongen ellers er kort for egen dress. Dressen har vært lett å snøre inn slik at den har passet hele sesongen. I tillegg kommer den til å passe til høsten. Den har vært lett og fin å bevege seg, og det synes knapt at den er brukt. I tillegg har vi brukt det løse ullfleeceforet masse alene, og det har vært utrolig greit ifm henting og levering med bil. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?
Samme erfaringen hadde vi. Med ullgenser under ullforet ble den veldig "trå". Ellers superfornøyd med dressen og savner å kunne bruke både dress og ullforet hver for seg.
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi kler på foret først og så ytterdressen. Synes det er vrient også for voksne å gjøre det sammen jeg |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Guttungen har hatt Reimadress. Valgte den på grunn av sitteplate i rumpa. Det er den kroppsdelen som stort sett berører bakken for hans del. Dressen har holdt ham varm og tørr, men jeg er ikke imponert over bevegelsesfriheten. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Lillebror har Reimatec babymodell - den som har to glidelåser foran. Er superfornøyd. HAn har hatt strikket ulldress inni i vinter.
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Poden har hatt ReimaTec vår/høst-dress med Nøstebarn sin ulldress inni i vinter. Har vært veldig godt fornøyd og vi går nok for samme løsningen neste vinter. Har også hatt en LassieTec vinterdress som nr. 2 dress og det har fungert fint. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
I mål
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har hatt en ekstradress også, en gammel MikkLine jeg kjøpte brukt, men det kommer jeg ikke til å kjøpe mer - ikke noe galt med MikkLinen, men vi har ikke trengt ekstradress. Trolldressen tørker kjempefort. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har hatt Reimatec - en babymodell kjøpt brukt, og en ny kjøpt av mormor. Veldig fornøyd.
|
|
|
#37 |
|
Opp og ned
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har ticket dress til alle sammen. De minse har heldressen, mens storebror har todelt dress,
|
|
|
#38 |
|
godt brukt
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Vi har hatt en finsk Bebito / Lassie dress til Lillemor . Den kjøpte vi i København. Den har vi vært strålende fornøyd med og barnahagepersonalet har kommentert den flere ganger. Men har ikke sett denne til salgs i NOrge. Mulig det blir reima neste år da. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med vinterdressen?MK (5) har hatt en super dress i år; Kids Comfort, som er utviklet og produsert for norske forhold (les; bergenske). Han har herjet rundt i den omtrent hver eneste dag siden august/september, og den er like fin og har ikke en eneste rift. Det er flere foreldre i barnehagen som har kommet og spurt meg om hvor jeg har kjøpt den, og jeg har sett at det har dukket opp flere slike på knaggene i barnehagen i det siste.
|
|
|
#40 |
|
Administrator
|
Sv: Fornøyd med vinterdressen?Poden har brukt ReimaTecPluss-dressen fra i fjor i år også (kjøpte for stor tidlig på sesongen i fjor, ble litt knapp sent på sesongen i år), vi er kjempefornøyd. Etter 2 vintre er dressen fortsatt som ny! Vanntett og varm. |
|
|
|
![]() |
|
|