Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sekk til jogging/løping

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 13:30   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sekk til jogging/løping

Jeg vurderer å jogge til treningssenter på morgenen og da ha med meg jobbklær, håndkle, sko og litt småtteri som jeg trenger til dusj og styling.

Jeg har sett på andre som har løpt med sekk og det ser ut å være stor forskjell på hvor godt de sitter.

Har du noen å anbefale?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 15:22   #2
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til jogging/løping

Jeg har ikke prøvd å løpe med slike, men jeg ser noen som løper med noe lignende av dette ganske ofte http://www.salomon.com/us/segment/tr...backpacks.html

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:20   #3
forelder1
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2012
forelder1 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en sekk fra Haglöfs tror jeg kjøpe den på gsport som er perfekt for det du trenger. den har mye plass inni og ingen ubrukelige rom.

forelder1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:30   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant denne fra Haglöf, den tror jeg kan være grei for ditt bruk. Mulig den har litt lite plass for sko, men egentlig kan du bare passe på at du har kontorsko på jobben, så slipper du å drasse på sko i ryggsekken.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:32   #5
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg løper innimellom med en gammel sekk som ligner den Haglöfsekken. Det jeg liker er at den har brystreim og hoftereim, slik at jeg kan stramme til skikkelig. Det er ett hovedrom og noen glidelåser og mappelommer oppi den slik at jeg kan putte nøkler og telefon dit jeg vil. Praktisk.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:33   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å overhodet ikke svare på det du spør om, så tenkte jeg å nevne at man på en del treningssentre kan leie skap, så kan du ha toalettsaker og annet liggende der.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 01:43   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en Haglöf sekk i bursdagsgave nå nylig. Den er tenkt akkurat til dette bruket. Testet den i dag, og den var veldig god å løpe med!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 04:42   #8
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Osprey sine sekker er veldig gode, og har smarte detaljer. Jeg har en liten til løping og sykling (tror den er 11 l), og ønsker meg en større til tur i kog og mark med familien og alt man da gjerne har med seg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 11:28   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for mange tips!

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg fant denne fra Haglöf, den tror jeg kan være grei for ditt bruk. Mulig den har litt lite plass for sko, men egentlig kan du bare passe på at du har kontorsko på jobben, så slipper du å drasse på sko i ryggsekken.

je, jobbskomhar jeg tenkt p legge igjen på jobben, jeg tenker mer på at jeg vel egentlig bør ha et par (skitne) løpesko på meg og et par innendørs treningsskor med meg, men kanskje det går greit å bare vaske av dem, eller det er kanskje ikke populært?

Storm, rymmer de skapene sko også?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 11:33   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Takk for mange tips!
je, jobbskomhar jeg tenkt p legge igjen på jobben, jeg tenker mer på at jeg vel egentlig bør ha et par (skitne) løpesko på meg og et par innendørs treningsskor med meg, men kanskje det går greit å bare vaske av dem, eller det er kanskje ikke populært?

Storm, rymmer de skapene sko også?

Ja, det er disse vanlige garderobeskapene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:24   #11
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Haglöfs sine Ace-sekker. Vi har to; den aller minste (6 eller 8 liter, tror jeg) og en på 10 eller 12 liter. Jeg bruker mest den største.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.