Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Snuser litt på ny vogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 22:46   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Snuser litt på ny vogn

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Vet du hvordan den er sammenlignet med MB? Jeg har litt begrenset vogn-erfaringsgrunnlag

Hvem selger BJ i Oslo?

Har aldri hatt MB, så det kan jeg ikke svare på. Men det jeg likte med BJCE var den superenkle sammenfoldingsmekanismen, som gjorde at jeg. kunne folde sammen vogna med lillebror på armen, og så bære den opp 4 etasjer uten problemer. I tillegg har den veldig god kalesje, og er god å trille.

Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 00:26   #22
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kallesjen ser helt fantastisk ut. Hele vogna, egentlig. Hm... Må få solgt begge mine først evt., men må nok kikke nærmere på den. Har de den på Alna?

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 00:38   #23
Left
Passiv

Standard

Tror jeg kan si den var best, med Buggisen på god nr. 2 av alle vognene jeg hadde da det var tid for slikt. Nesten så man skulle hatt en unge til, for å kunne kjøpt seg en ny, brun BJCE

Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 00:41   #24
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Kallesjen ser helt fantastisk ut. Hele vogna, egentlig. Hm... Må få solgt begge mine først evt., men må nok kikke nærmere på den. Har de den på Alna?

Ja, de har den der, i flere fine farger. Jeg er litt over middels glad i vår, og er gal nok til å vurdere minien også.
Og nr jeg sier gal nok, er det fordi vi allerede har city elite, og select. Sistnevnte som søskenvogn- genialeste vogna til to tette.
N har lillesøster blitt spass stor og plasskrevende at vi m omrokkere litt her, så mellomste må få en litt eldre vogn til den lille soving han bedriver i bhg- elite er alt for god til å stå der og samle støv når vi trenger noe skikkelig til minste altså.

Ja, som du skjønner elsker jeg den vogna. Helt fabelaktig. Anger virkelig ikke på at jeg gikk for city elite da valget stod mellom den og mini.
Men punkteringsfrie hjul? Det er lufthjul på min, og så ikke forskjell på hjulene sist jeg var innom, mulig jeg ikke studerte nok.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 13:15   #25
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Skal du selge city elite, GydaG?

Jeg så jeg hadde En gammel tråd her fra 2008, men da kjøpte vi Mountain Buggy istedet. Før det har vi hatt Quinny, Teutonia s3, Emmaljunga Scooter, Zapp - men står igjen nå med en MB og en Bugaboo.
Jeg virkelig elsker MB, men så er det det med å kunne ha ungen mot seg. Nå er jo Buggisen genial der, men jeg liker ikke helt trillekomforten på den, også har den jo ødelagt bremse så da tør jeg ikke ta den med på bussen e.l.

Gammel 19-08-12, 13:33   #26
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Skal du selge city elite, GydaG?

Jeg så jeg hadde En gammel tråd her fra 2008, men da kjøpte vi Mountain Buggy istedet. Før det har vi hatt Quinny, Teutonia s3, Emmaljunga Scooter, Zapp - men står igjen nå med en MB og en Bugaboo.
Jeg virkelig elsker MB, men så er det det med å kunne ha ungen mot seg. Nå er jo Buggisen genial der, men jeg liker ikke helt trillekomforten på den, også har den jo ødelagt bremse så da tør jeg ikke ta den med på bussen e.l.

Selge elsklingen min??? Jeg tror du er sprø.
Nei, den vogna tror jeg ikke jeg noen gang kommer til å klare å selge.
Nå skal lillesøster overta den i de tilfellene der vi ikke trenger søskenvogna mer, og jeg gleder meg for da kan jeg trille litt andre steder enn jeg har bedrevet hittil. Og så er den jo helt fabelaktig til vinterbruk da, den er jo så romslig og lun og myk og fleksibel, nei, bedre vogn finnes ikke til vårt bruk i alle fall.

Den detaljen med at ungen må ligge fra meg har de jo løst veldig greit med to vinduer i den fabelaktige kalesjen, samt mulighet til å rulle opp bak så det blir lufting og kommunikasjon gjennom nettingen ved behov. Jeg var selv svært skeptisk til det å ha så små unger fra meg, men mellomste syns bare det var superstas å se på meg gjennom vinduene.

Vi hadde mb en kot stund, men den er ikke like bra som elite syns jeg, og ikke minst fikk vi ikke plass til både vogna og hundeburet i bilen samtidig, og da måtte den flytte på landet.
Guttungen skal overta spiriten til sovevogn i bhg nå, skjønner ikke at vi ikke har tenkt på det før.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 13:55   #27
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg er sprø.
Det er titteluker, ja. Det så ikke sånn ut på bildene, men det er jo supert. Jeg tror jammen minsann jeg må ha en slik vogn. Synes det er så mange som elsker Buggisen, men det gjør absolutt ikke jeg, så håper jeg liker denne litt bedre. Får bestille en Oslo-tur med mannen, da kanskje... Det var ikke så mange på Finn.no, og de som er er er brune. Men på Barnas Hus nettbutikk så er det bare bilde i svart?

Gammel 19-08-12, 14:56   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sprø.
Det er titteluker, ja. Det så ikke sånn ut på bildene, men det er jo supert. Jeg tror jammen minsann jeg må ha en slik vogn. Synes det er så mange som elsker Buggisen, men det gjør absolutt ikke jeg, så håper jeg liker denne litt bedre. Får bestille en Oslo-tur med mannen, da kanskje... Det var ikke så mange på Finn.no, og de som er er er brune. Men på Barnas Hus nettbutikk så er det bare bilde i svart?

Tittelukene er bedre enn på mb. Jeg har jo trillet rundt med minsten nå på sydenferie i city mini og det er ikke noe problem, vi kikker på hverandre gjennom luka.

Men en ting er veldig mye dårligere på city elite enn på mb, og det er baggen. Er det til en baby? I såfall ville jeg ha brukt bag på gamle mb før jeg kjøpte city elite tror jeg, hvis man synes mb-baggen er liten passer babyjoggerbaggen best til babyborn.

Gammel 19-08-12, 14:57   #29
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.kopbarnvagn.se/no/artikla...igt/index.html

(Kilde: youtube.com)

Gammel 19-08-12, 17:45   #30
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Prøver du å antyde at jeg skal ha flere, Katta?
Neida, det er til Lillebror på 9,5 mnd. Passer den som sovevogn i barnehagen?
Lurer litt på å bare selge Buggisen og ha MB og City Elite, egentlig.

Gammel 19-08-12, 17:48   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Den kan fungere som sovevogn hvorsomhelst. Ikke noe problem. Også for en som er yngre enn Lillebror.

Gammel 19-08-12, 17:50   #32
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Wow, jeg elsker den vogna bare av å se videoen!

Gammel 19-08-12, 18:13   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også veldig fascinert av City Elite, men snart-2-åringen min er fremdeles fast bestemt på å sitte mot meg, så jeg får vel bare leve med drømmen, tenker jeg...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 18:28   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er også veldig fascinert av City Elite, men snart-2-åringen min er fremdeles fast bestemt på å sitte mot meg, så jeg får vel bare leve med drømmen, tenker jeg...

Det er virkelig veldig mye hyggeligere å ha barnet vendt mot seg da. Jeg ville ikke byttet det mot verdens mest fancy vogn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.