Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Rundkjøringer og trafikkvennlig bybilde for barn

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 11:41   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rundkjøringer og trafikkvennlig bybilde for barn

Det er ikke trikk her altså, så det gjør det litt bedre. På Solli plass er det også kun ett kjørefelt i hver retning, og endel av overgangene (f.eks. Frognerveien) ligger et lite stykke unna selve rundkjøringen.

Nå skal jeg ikke svartmale helt før resultatet er ferdig, men jeg ser hvordan rundkjøringen på Sagene funker, og det er svært, svært skjelden at biler stopper om man ikke fysisk går litt ut i veien og tvinger dem, og det kan jo ikke barn gjøre. Dette blir en mye større rundkjøring, mer på størrelse med Carl Berner. Her er det også hus ganske langt ut i krysset som gjør det enda vanskeligere å få oversikten.

Underganger hadde vært genialt, det som er skummelt her er at det også ligger et værested for narkomane midt i krysset, så da ser jeg for meg overdoser, ran og slossing nedi de undergangene. Noe som jeg heller ikke vil at ungene skal havne midt oppi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.