Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ubehandlet terrasse enda en vinter - er det krise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 18:28   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ubehandlet terrasse enda en vinter - er det krise?

Naboen her har aldri behandlet sin terrasse i de snart 30 årene han har bodd der, han sverger til grønnsåpevask et par-tre ganger i sesongen. Jeg synes terrassen ser overraskende fin ut tross alt og vil tro at et år eller to ikke er krise.

Ellers kan jeg jo opplyse om at 16 timers opphold etter oljing også funker, selv om det står anbefalt 24 timer. :tok en råsjans tidligere i sommer:

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 18:34   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ubehandlet terrasse enda en vinter - er det krise?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Naboen her har aldri behandlet sin terrasse i de snart 30 årene han har bodd der, han sverger til grønnsåpevask et par-tre ganger i sesongen. Jeg synes terrassen ser overraskende fin ut tross alt og vil tro at et år eller to ikke er krise.
:

Etter i årevis og ha behandlet sine terrasser så har mamma gitt opp. Det å vente på bra nok vær her vi bor tærer på tålmodigheten. De ser utrolig bra ut.
Vi beiset sist for 3 år siden og skulle beise igjen i fjor. Det var så mye rart vær at vi utsatte det til i år. Men været denne sommeren har jo vært ekstra ille. Nå har vi bestemt oss for å la være med sånt tull. Vi har kun behandlet terrasen på inngangspartiet.
Synes det ser bra ut jeg og treverket begynner å få sin naturlige farge.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.