|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#641 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Denne tråden må leses. Storebror er meget småspist på skolen så jeg er på jakt etter noe han forhåpentligvis vil spise. (Og kanskje til meg selv og? Har aldri vært glad i brødmat.) |
|
|
|
|
|
#642 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Hvor har du kjøpt boksene med tre rom i, Niobe? Så geniale ut. Hvor dype er de? |
|
|
|
|
|
#643 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
Bestilt fra USA. http://www.easylunchboxes.com/ Det er et sett med 4, så guttene har 2 hver. Vi er veldig fornøyd med dem, men det skal sies at de er litt grunne. Dog passer de veldig fint i ytterrommet på podens sekk.
|
|
|
|
#645 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Her var det mye bra inspirasjon! Jeg er fortsatt på jakt etter Den Perfekte Matboksen. Ikke for stor, men med flere rom/skillevegger. Og gjerne enkel å åpne og lukke for en treåring og seksåring. Noen tips?
|
|
|
#647 |
|
Glamorøs
|
Takk!
|
|
|
#648 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Vi har noen matbokser kjøpt på, eh, coop, var det? Helt enkle og greie, tre rom, plass til gaffel på utsiden (som selvsagt blir borte etter 4 ganger, men da putter jeg oppi en plastgaffel i stedet). De er tette og har fin størrelse, men er litt vanskelige å åpne. Men de var billige!
|
|
|
#649 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Ja, og så selger de noen fine salatboller og sånn på Smart Club, tror jeg det var.
|
|
|
#650 |
|
lettere utlada
|
Ah, så da går de ikke på kornbrød osv? Vi har veldig ofte jegerbrød eller lignende brød med hele korn i.
|
|
|
#651 |
|
lettere utlada
|
hmmm kan Obs ha dem mon tro? Hadde vært greit for mannen å ha med på skolen.
|
|
|
#652 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
|
|
|
#653 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Vi har ikke hatt problemer med løst lokk på Easy Lunchboxes. Jeg har også de boksene fra Coop (jeg kjøpte på Mega), og de er geniale på strandturer, blant annet. Den med tre rom har et smalt, avlangt rom som jeg ikke liker til barnas mat. Det passer liksom ikke i fasongen med det som skal oppi.
|
|
|
|
#654 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Genialt, da må jeg stikke innom Coop Obs i morgen - det viser seg nemlig at matbokser på mystisk vis ikke blir med hjem fra barnehagen alltid, så vi trenger visst flere, gitt
|
|
|
|
#655 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Jeg har en veldig god salatskål fra TW som jeg elsker. (Med gaffel i lokket og eget beger for dressing)
|
|
|
#656 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har ikke disse matboksene på "min" Obs. |
|
|
|
|
|
#657 |
|
Glamorøs
|
Jegerbrødskivene blir for små. De er myke nok inni, men norske skorper er mye hardere enn amerikanske. Pepperkakeformer funker brillefint!
|
|
|
#658 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Hva gjør dere med brødet som blir til overs? Jeg er for gnien til å kaste det, tror jeg.
|
|
|
#660 |
|
lettere utlada
|
Perfekt.
|
![]() |
|