|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan sette på bokbindKan noen fortelle meg hva i huleste heite (bannet jeg nå?
|
|
|
#42 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sette på bokbindFordi de har en tendens til å bli knørva ned i sekken under alle bøkene. Med litt fuktighet fra vannflasker og uteklær eskalerer forfallet. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan sette på bokbindVi har foreløpig ikke opplevd moste eller våte bøker, selv om vannflaskene oppbevares i samme rom. Siden vi bruker papirbokbind, så vil jeg tro at det uansett ikke hjelper så mye mot fukt.
|
|
|
#44 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan sette på bokbind
Bare engangsbøker??
|
|
|
#45 |
|
Ekvilist
|
Ja. Andreklassingen har ikke hatt en eneste bok som skal vare i flere år. Kun slike som man skal tegne og skrive i som man får til odel og eie etter ca. et semesters bruk.
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hm? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan sette på bokbindJa, og så setter jeg boka på høykant når jeg måler. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi sa det i fjor også. Men det er ikke et valg vi kan ta. Vi fikk beskjed om at de SKAL bruke gjennomsiktig plastbind. Da hadde jeg vært på 3 butikker som hadde papirbind og gråpapir. Jeg tenkte at kanske gråpapir var ok, men nei. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Har lærerene laget bøkene selv? Hm, hos oss er det kun lærebøker fra forlag. Og de legger jeg på hva jeg (les ungene) vil av bokbind på.
|
|
|
#50 |
|
Sv: Hvordan sette på bokbindNei, de hadde limt A4 ark utenpå. På de var det kopiert i s/h bilder som de sikkert hadde funnet under "free images". Det var ikke personlige motiver, alle i klassen hadde det samme. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Sv: Hvordan sette på bokbindPS, jeg har ikke funnet blank plast bokbind ennå. Hvor var det nå jeg kjøpte i fjor? Nille? Hjelp! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan sette på bokbindDet er jo bare å ha litt rom på hver side før man bretter, så man får slått boken sammen?
|
|
|
#53 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan sette på bokbindÅ ja, er det sånn man gjør det....var inne på noe i går kveld der jeg knotet meg gjennom 6 bøker, men jeg tok endene først og så sidene.. sikkert derfor jeg ikke får det stramt. *lagre i minnet* |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg digger å fikse og pakke julegaver, og andre gaver. Ville nesten trodd at du likte det, er ikke du scrapbookdame? I alle fall var? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Glamorøs
|
Jeg ble overlykkelig nå i tredje når han endelig fikk bøker i det hele tatt. I første og i fjor bokbandt jeg meldingsboka og meldemappa.
|
|
|
#60 |
|
Unik
|
Sv: Hvordan sette på bokbindEg synes ikkje det er så innmari gøy, men eg gjer det no. Har alltid lagt på alle mine bøker og lillebroren min sine. Mamma fekk det aldri til
|
![]() |
|
|