|
|
#1 |
|
...we have cookies
|
RuteplanleggerJeg har ikke kjøpt GPS-navigasjon, og skal nå kjøre til midt inni Telemark. Ulike ruteplanleggere på internett gir ulike kjøreruter, og jeg lurer nå på hvilken som pleier være mest korrekt? Jeg har brukt Gule Side, som sender meg via Notodden, og NAF/googlemaps som sender meg via Rjukan. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RuteplanleggerJeg brukte alltid gule sider før jeg fikk gps, og endte som regel opp på riktig sted. De andre har jeg ikke prøvd. Er det forskjell i reisetid? Gule sider var som regel ganske nøyaktig syns jeg å huske, så lenge det ikke var rushtid eller mye veiarbeid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RuteplanleggerBruker som regel Google Maps til dette også. Lett å bruke, rask, godt kart osv. Erfaringene tilsier at den tidsmessig er ganske ok også.
|
|
|
#5 |
|
...we have cookies
|
Sv: RuteplanleggerTaien, nå vet du hvor jeg skal. Tenkte å ikke legge det ut på åpent pga det ene og det andre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Sv: Ruteplanlegger
Sorry, ja jeg forstår.
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: RuteplanleggerJeg tror det er bedre å kjøre via Notodden enn via Rjukan.
|
|
|
#9 |
|
...we have cookies
|
Sv: RuteplanleggerOg det var det jeg gjorde. Har testet veien enda en gang i dag siden jeg glemte laptopen igjen hjemme og kjørte hjem å hentet den. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: RuteplanleggerGenerellt sett skal man fra Kongsberg og vestover til Telemark...: |
|
|
|
![]() |
|
|